Vognpose og/eller fottrekk

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Bruker man begge deler? Hvis ja, hvilken vognpose anbefales uten at det føles trangt for den lille?
 
Bruker man begge deler? Hvis ja, hvilken vognpose anbefales uten at det føles trangt for den lille?

Kommer litt an på vogna. Men hvis du har baby født i mai i år ville jeg brukt en dunpose til vinteren. Vi er fornøyd med Voksi City, og de andre jeg har sett virker bra de også :)
Vi hr ikke hatt fottrekk, men har hatt et tykt ullteppe utenpå posen på de kaldeste vinterdagene. Regntrekk ved nedbør eller kraftig vind. Men bor på Østlandet så det blåser aldri sånn ekstremt mye her, og når vogna er i ro setter jeg den litt lunt.
 
Jeg har akkuratt bestilt fottrekk både til emmaljunga nxt og nxt f sittedelene våre, har bare regntrekk til f delen og ville ha fottrekk mens jeg fikk tak i de (fargene er fra i fjor), det kan blåse en del der vi går tur så tenkte å prøve. Har og vognpose til både høst/vår og vinter.
 
Har hatt både vognpose og fottrekk/stormtrekk ja.
Det varmer jo ikke veldig, men godt å ha en vinterdag det blåser og laver ned og man må ut. Eller en høstdag med regn. Selv om man bruker regntrekk da, så skjermer det mer.
Vi har hatt vinterpose i dun og ull (voksi urban) og vår/høstplate i dun (voksi dream)
 
Vi skal nok bruke begge deler, fordi her blir det KALDT og sur vind om vinteren.
 
Bruker begge deler på senhøsten og vinteren. Fottrekket/storm trekket beskytter mot vind og snø
 
Vi har til tider brukt begge deler. Har universal-trekket fra easygrow over vognposen på de sureste dagene.
 
Tusen takk for alle svar :joyful:
Tenkte å kjøpe voksi urban til vinteren også har jeg voksi sky eller light eller noe til vår og høst. Får komme meg avgårde å kjøpe fottrekk til nxt90f jeg og! :happy:
 
Tusen takk for alle svar :joyful:
Tenkte å kjøpe voksi urban til vinteren også har jeg voksi sky eller light eller noe til vår og høst. Får komme meg avgårde å kjøpe fottrekk til nxt90f jeg og! :happy:
Jeg fikk trekkene mine i dag og har bare testet på «ikke f» delen enda men såååå fornøyd! Ble veldig lunt å fint!
 
Så bra :happy: fant du de på tilbud?:angelic:
Ja var noen få prosenter på kjopbarnvagn.no (var eneste butikken jeg fant som hadde eco brown og outdoor grey som jeg trengte siden de er fra i fjor)
 
Back
Topp