Vognpose og bilstolpose - hva har dere?

BKNO13041

Forelsket i forumet
Er mamma til et sommerbarn fra før, så litt nye "problemstillinger" som dukker opp nå...

Hva bruker dere i vogna?

Er det noen som har erfaring med å bruke bilstolposen som vognpose?

Har en Odenwalder bilstolpose i dun, og ellers en Voksi classic vognpose. Voksien er jo giga oppi vognbagen...

Jeg har en lammeskinns bilstolpose og en voksipose til vogna. Men blir nok å bruke den av lammeskinn i vogn og bilstol første tiden tror jeg.

Har Voksi city til vogna, og en strikket bilstolpose.

Regner med jeg mest kommer til å bruke dyne eller teppe over bilstolen. Gidder i hvert fall ikke å kjøpe noe før jeg evt. ser behovet.

Har en voksi urban til vognen og en voksi Move til bilstolen :)

God gammel voksi classic til vogna. Har en slags bilstolpose (mer en dress som henger sammen i beina), størrelse nyfødt. Fikk til storesøster, tror knapt den ble brukt. Var i str 56 da. :p kommer ikke til å skaffe noen pose til bil ellers, klarer oss med ull eller den typen klær, og evt pledd over.

Last edited:
Jeg har sydd et pledd som en fester i selen (dårlig forklart :P) til bilstolen, og min mor har sydd en nydelig vognpose :)

Har voksi move til bilstolen og voksi city og easygrow nature til vogna :)

Prøvde å bruke voksi move i vogna med broren, men syns det ble litt klumpete i bunn pga borrelåsen og hullene til selene.. så kommer ikke til å gjøre det nå ;)

Vi har kjøpt voksi urban med forlengerdel til vognen.. tenkte å strikke bilstolpose, men vi fikk litt ekstra penger i gave så da kjøpte vi like så gjerne voksi move bilstolpose :)

Voksi city til vogn og voksi move til bilstolen ;)

Har easygrow nature til vogna og en hjemmestrikka pose til bilstolen, men kommer nok til å bruke mest teppe siden det bare blir fort inn og ut av bilen som vi varmer opp på forhånd.

Har Easygrow Nature til vognen og Voksi Move til bilstol. Føler bilstolpose er et must når vi skal en rask tur i butikken eller på besøk. Men jeg er også førstegangs så time will show :)

Har voksi move og urban, men bruker nok voksimove i bilen og vogn den første tida :) for urban blir altfor stor på det lille knøttet ..

Her blir det dyne og lammeskinn i vognen. Men ser ikke problem med å bruke bilstolpose

Har Voksi Move til bilsete og Voksi Urban til vogna :)

Har bilstolpose fra reflex å voksi urban til vogna. Har det etter storebror som er født i november, personlig synes jeg ikke det var noe problem at voksi posen var stor i vognen, men har sikkert litt å si at jeg følte voksi posen er så mye varmere å lunere enn bilstolposen også :p

Vi har voksi move til bilstolen og voksi urban til vognen og vil nok bruke hver på sin plass. Men vet søsteren min brukte voksi move (bilstolposen) i vognen da hun fikk vinterbarn og det funket helt fint! Han var god og varm og den passa best i buggabo vognen de hadde.

Vi har Oldenwalder bilstolpose i dun, og vognpose i samme merke, men tenkte egentlig at jeg skulle bruke bilstolposen eller vogndyne og evt pledd i vogna, for vognposen er diger!

Back
Topp