Vognpose med BORRELÅS

trønderjente27

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Jeg har bytta vogn (måtte ha søskenvogn gitt), og dermed måtte jeg selge vår- og høstposen min. Dette fordi selene i vognen jeg har nå krever borrelåsåpning bak på posen, mens den jeg hadde var med seler som kunne festes i poser med 5 separate selehull..

Jeg synes det er så vanskelig å finne poser med borrelåsåpning... Dunposene mine fra Bugaboo har det, men de er for varme på vår/høst!

Sitter noen på tips? :)
 
Skjønner ikke? Vi trer Selene igjennom hull i posen

Det gjorde jeg også, da jeg hadde seler i 5 separate «deler». Vogna jeg har nå har bare 3 separate «deler», altså trer man hånda gjennom selen før man fester den i låsen mellom beina.

Selene som går over skuldrene er altså ikke separate fra de som går inn over magen - de henger sammen, og kan dermed ikke tres gjennom 5 separate hull :)
 
Det gjorde jeg også, da jeg hadde seler i 5 separate «deler». Vogna jeg har nå har bare 3 separate «deler», altså trer man hånda gjennom selen før man fester den i låsen mellom beina.

Selene som går over skuldrene er altså ikke separate fra de som går inn over magen - de henger sammen, og kan dermed ikke tres gjennom 5 separate hull :)
Hva med å kjøpe nye seler istedet?
 
Jeg har bytta vogn (måtte ha søskenvogn gitt), og dermed måtte jeg selge vår- og høstposen min. Dette fordi selene i vognen jeg har nå krever borrelåsåpning bak på posen, mens den jeg hadde var med seler som kunne festes i poser med 5 separate selehull..

Jeg synes det er så vanskelig å finne poser med borrelåsåpning... Dunposene mine fra Bugaboo har det, men de er for varme på vår/høst!

Sitter noen på tips? :)
Bugaboo har jo også vår-/høstpose, kan den passe? :)
 
Jeg har en pose fra voksi, denne har borrelåsåpning i ryggen :)
 
Jeg jogger med vogna, så jeg vil bruke de originale selene så han sitter godt fast, men ellers godt tips. Selene henger sammen i 4 punkter og blir 5punkts når man klipser alt sammen mellom beina, så jeg kan ikke velge bare å bruke 3
Men om du bytter seler så kan du bruke 3 punkt.
 
Har du testa buggysnuggle fleecepose? Mener den har borrelås hele veien på ryggen.
Og de er rimelige i pris og enkle og vaske:) vi har hatt et par av disse til vår/høst-bruk.
 
Back
Topp