Vognpose i barnehage?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Har en jente på 16 mnd, som begynner i barnehage i januar.
Bør jeg ha en ekstra vognpose som blir værende i barnehagen, eller holder det å ha en vognpose, som jeg tar med til og fra barnehagen?

Venter også en baby til i april/mai.
Blir det da for varmt med en Voksi City pose på våren?
Hva slags vognpose bør jeg evt. investere i?
Trenger kanskje en Voksi pose til høsten uansett, bare lurer på om man bør velge fleece, eller lammeskinn eller noe til den første tiden i mai? Eller holder det med dyne/ tepper?

Det bør holde å ha en vognpose som du tar til og fra bhg. Det viktigste er jo at posen er der når barnet skal sove.

Vanskelig å si hva som er lurt å investere i, kommer jo helt ann på klima der du bor og været. Kan jo justere litt med hvor mye ullklær du har på også. Evt. ha skinn under en tynn pose.

Det holder med en. Tror jeg hadde brukt dyne på babyen i april.

Jeg fikk baby nr 3 i april, vi fikk ikke bruk for vogn pose. Den tok vi ikke frem før i oktober;) Bor forresten på innlandet.

Jeg hadde nkk bare tatt den med til bhg og hjem igjen :) Det viktigste er jo at den er der tiø sovetid i barnehagen :)

Jeg hadde nok kjøp en vognpose til, du kommer jo til å få behov for to neste år uansett regner jeg med? Jeg hadde ikke giddet å dra posen frem og tilbake hver dag, klikker i vinkelav de selene som må gjennom trange hull og drit:p men det GÅR jo å bare ta den frem og tilbake. ( men bruker du vognposen hver dag? Hadde det ikkeholdt å ta den hjem i helgene ?)

Vi hadde 1 vognpose i maks 2 uker ;) Blir for tungvint å frakte med seg vognposen til og fra hele tiden i tillegg til ungen og sekk. Ble i tillegg gal av de selene, så jeg hadde investert i en v.pose som kan være i bhg hele tiden. Tror Jollyroom har veldig bra tilbud nå. Vi passa på da babycare hadde 53% avslag.

Vi kjøpte ekstra vognpose når det ble oppstart i barnehagen. Greit å ha en der og en som vi bruker hjemme:)

Jeg kjøpte to ekstra poser til å ha i barnehagen. Ble så tungvindt å drasse med to vognposer, to sekker og to barn hver dag til og fra.

Har ikke brukt voksi pose på den tiden, kommer ann på hvor du bor da. Men her har det blitt for varmt. Har hatt saueskinn og dyne i april/mai. Til prinsen i magen har jeg kjøpt en fleecepose til å ha på våren og høsten.

Back
Topp