Vognpose..hjelp!!!!

En tråd i 'Februar 2016' startet av Frøknenen, 15 Des 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frøknenen Andre møte med forumet

Jeg er veldig usikker angående vognpose.. voksi urban eller lammeullspose? Noen med erfaringer??
    Har hørt fra noen at ungene kan bli litt klamme i dunposer .? Men i voksi urban er det jo ull i bunn...

2. Ingenbruker Guest

Vi har lammeullspose.... :) veldig gla for det, syns de virker gode :)

3. Parmadilien April 2013's alvemamma ♥♥♥ VIP

Lammeull! :) Jeg liker ikke de Voksiposene jeg, i forhold til lammeullsposer! :)

4. Frøknenen Andre møte med forumet

Hvilken lammeullspose har dere kjøpt?

5. Skillz Gift med forumet

Har bare hatt voksi pose er veldig fornøyd med det:) syns ikke ungene mine har blitt klam, bare svett om jeg kler for mye på :p

6. razika Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum

Har utelukkende gode erfaringer med dun. Veldig mykt og godt. Pakker seg fint rundt barnet, aldri blitt klamt. :) Bomull inni den vi har.

7. Rødtoppen Hissig Forumet er livet

Vi har dun, aldri hatt problemer med det.

8. Ingenbruker Guest

ImageUploadedByBV Forum1450213302.027977.jpg

Denne fra bozz, med lang pels ;) kan også brukes i bilstol :p

9. Karma27 Forumet er livet

Vi har bare dundyne, ingen vognpose :) funka fint til januar-storesøster, så tipper det funker like bra denne gang :)

10. Minibolla Flørter med forumet

Håper det funker fint med lammeskinn i bunnen og dyne og vognteppe over når baby er så liten, så har jeg god tid til å finne ut hvilken vognpose jeg må/vil ha når han er litt større, evt. når vi går over til sportsdelen :) Men jeg har jo ikke peiling, lærer underveis :-D

11. m 08 Glad i forumet

Har en troller iglo!

12. Maian Gift med forumet Augustmødrene 2014 Junilykke2018

Har to vacs urban, så er veldig fornøyd med denne. Den har også vært/ er best i test :D
    Men har aldri prøvd lammeullspose.

13. ToBlirTre:) Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Har ingen erfaring da dette er vårt første barn, men vi har fått easygrow av mamma.. ☺ Ser veldig fin og behagelig ut! ☺

14. HønseLovisa Forumet er livet jentene i juni13

Vi har begge deler, og har erfart at ungen kan bli våt av svette i begge deler om man kler for mye på :) Typisk mødre å tro at ungene blir kalde vel? :p

• Liker Liker x 2
  15. Frøknenen Andre møte med forumet

Takk for kommentarer jeg tror jeg prøver meg på voksi urban

16. Pita Gift med forumet Februarlykke 2016

Jeg hadde valgt city i stedet, hvis jeg fikk velge igjen. Lettere med en glidelås på midten, samt at den er mykere. Et alternativ er lun fra refleks, syns den også virker myk og god, særlig liker jeg kantene rundt hodet.

• Liker Liker x 1
  17. FruFrøken1991 Forumet er livet Januarhula 2014 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Vi har urban, vurderer å investere i en city av samme grunner som pita nevner :)

Sent from my iPhone using BV Forum

18. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Noen som kan anbefale enten Voksi Move eller Easygrow Mini? Klarer ikke bestemme meg...

19. Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP

Jeg går for Easygrow Mini, for jeg synes den er finere :rolleyes::D

• Liker Liker x 1
  20. perla83 Forelsket i forumet Julibarna 2019

Vi har kjøpt Troller Artic Vinterpose fra Rudo vi. Er vært veldig fornøyd med Troller. Hadde Troller til prinsessa mi, den posen er helt lik voksi sin urban, men siden jeg hadde solgt den, prøver vi nå denne. Den har sånn pels rundt hodet, og fyllet og bunnen er i ull, gleder meg til å ta den i bruk :) :)

Del denne siden