Vognpose Høst/Vinter

Nocturne82

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Min toåring er ca 98cm høy. Han trenger en vognpose til soving i vogn på vinteren i barnehagen. Hva ville dere anbefalt?

Jeg har sett litt på Voksi sine sider. Den lengste delen på Urban-posen er 115cm lang. Jeg tenkte først på denne, men er redd han skal vokse fort fra den. Voksi-city er ull nederst og dun øverst og 125cm. Men blir den varm nok til vinter?

Fint med tips!

Jeg har bare sendt med ett tykt ullpledd som de pakker rundt vår i bhg når hun skal sove.

Det ble til at jeg kjøpte en Voksi Urban. Den virka lengre i butikken, og det er vel kanskje begrensa hvor lenge de får til at en så lang gutt sover i vogn. Veldig fornøyd med posen til nå iallfall.

Vi har en voksi city til å bruke hjemme og en annen type som jeg ikke husker merke på (kjøpt brukt) til å bruke i barnehagen.

Det ble til at jeg kjøpte en Voksi Urban. Den virka lengre i butikken, og det er vel kanskje begrensa hvor lenge de får til at en så lang gutt sover i vogn. Veldig fornøyd med posen til nå iallfall.
Har voksi urban til min gutt også. Brukte den senest i stad på tur.... Han sovnet som en stein og var helt passe varm... Masse plass... Min er ca like lang som din :)
Hvilken farge kjøptemdu?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har voksi urban til min gutt også. Brukte den senest i stad på tur.... Han sovnet som en stein og var helt passe varm... Masse plass... Min er ca like lang som din :)
Hvilken farge kjøptemdu?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kjøpte rød :-) Liker litt knæsje farger. Han fikk velge selv :-) Du da?

Back
Topp