Vognpose fra Europris???

Ikke den, men jeg kjøpte en billig på Coop til eldste. Og den var supergod. Jeg tenker ikke over sted og pris, så lenge tingene virker ok...

Ville sjekket hvor mye den tåler og hvor varm den faktisk er, hva er den laget av?, men utenom det så tror eg ting kan være like bra selv om det er billig =)
Også, eg tenker på er å sjekke om den er "brannsikker" eller hva man skal kalle det, husker når tv2 hjelper deg testet vognposer fikk flere kjente merker stryk eller kjeft fordi stoffet i posen lett tok fyr. Er jo lite sjanse for at noe sånt vil skje, men er jo grusomt om posen er lett antennelig og man er veldig uheldig.

var i dag å kjøpte en slik å den ser helt grei ut. akkurat passe tykk med tanke på at man går mot varmere tider, å så kan den brukes fra 0 til ca 4 år :)

RLD : det stoffet som de sprøyter på for at det skal bli brannsikkert er miljøskadelig og hormonforstyrrende, i tillegg forsinker det brannen med bare noen få sekunder... Selgeren sa til oss at så lenge ingen sitter inni vogna med åpen flamme har ikke den testen noe å si...
Jeg synes det er kjemperart at det er lov å ha slike stoffer på babyutstyr...

Back
Topp