Vognpose eller dyne?

Desember2021-

Andre møte med forumet
Hei! har termin midt i desember, så lurer på om det er best å kjøpe dyne eller vognpose? Hvilken vognpose er i tilfelle best? Har kjøpt bugaboo vogn, så vurderte bugaboo vognpose eller easygrow. Trenger deres gode tips:woot:
 
Ville gått for vognpose, dyne vil nok ikke varme godt nok i vinter, ser jeg for meg da i alle fall. Vi har Voksi city etter storebror, vært veldig fornøyd med den og den passer fint i vår bugaboo fox, men vet ikke hvordan den blir i sportsdelen da. Tror vognpose er veldig smak og behag, men liker veldig godt at vår kan åpnes i midten☺️ Har også termin midt i Desember, så ikke fått prøvd med baby oppi enda, bare gjort klar vognen:joyful:
 
Dyne blir nok i kaldeste laget i vinter, passer best med dyne tidlig sommer-sen sommer :) Synes jeg da.
Vi fikk en Voksi Urban av søskenbarnet mitt som vi skal bruke i vinter. Når det blir varmere i været til våren så blir den byttet ut med en Easygrow Lite+.
 
Her blir det vognpose, og evnt dyne over/under ved behov.
 
Føyer meg til de andre; vognpose!
Jeg bygger opp fra bunn: med laken på madrassen, lammeskinn, evt et ullpledd på kaldere dager, vognpose og ullteppe over. Baby er kledd med ull innerst og i en tett og god ull heldress. Ullsokker, balaclava og votter på.
Det har fungert godt på begge mine vinterbarn. de har heller aldri blitt for varme når jeg har pakket dem inn på denne måten.
 
Vi bruker vognpose på vinteren, en voksi classic som vi har i Stokke vogna og en lammeskinnspose i Bugaboo Buffalo. :)
 
Kommer litt an på om lillesøster blir like varm som storesøster blir det dyne så lenge det ikke er minusgrader ute da blir det vognpose får easygrow North i julegave til begge jentene :D
 
Vognpose, og av de du nevner så velg easygrow sin. Ut fra min erfaring fra barn som sover ute i barnehagen er easygrow sine poser både varmere og ikke minst tåler glidelåsen på posen mye mer uten å bli slitt/ødelagt.
 
Back
Topp