Vognpose eller dyne?

Surtsnop

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei! Hva gjør dere med vogn til julibarna? Jeg har kjøpt inn dyne men kom plutselig på at det kanskje er bedre med en tynn vognpose? Bor i Bergen så det er jo unulig å si noe om temperatur og værforhold. Fikk plutselig litt panikk over ting og tang jeg ikke har tenkt over :hungover:
Så hva har dere i vogna? Dersom dere har vognpose hvilken har dere valgt da?

Jeg har en tynn dyne. Pledd hvis det er kjempevarmt. Vognpose etter mannen når det blir kaldere

Jeg kommer nok bare til å bruke et teppe eller dyne i starten. Kjøper heller en vognpose til høst/vinter.

Har kjøpt sval sommerdundyne, men har også en tynn vognpose til kjølige dager[emoji847]

Dyne eller pledd/teppe nå i sommer. Og lammeskinn under :-) Har vognpose vi går over til når det blir kjøligere. Gjorde samme med storebroren, og det funket fint :-)

Har også en hjemmestrikket vognpose med fleecefor. Den kan evt brukes på kaldere dager, og til høsten :-) trenger ikke være så varmt her i Trøndelag [emoji23]

Hjemmestrikkede luftig pledd (Nøstebarn sitt) hvis det er varmt. Dyne hvis det er kjølig. Vognpose blir fra senhøsten/vinteren. Skulle hun bli en som kun sparker av seg dyna kjøper jeg sånn sovepose fra Ikea og bruker både i senga og vogna, men gidder ikke kjøpe det før jeg ser behovet.
ccd60b09abf69e8a486715f5346781e0.jpg

Tusen takk for så mange flotte svar! Det blir nok dyne/teppe her også tenker jeg. :)

Ja takk begge deler, har tynn vognpose, hjemme strikkede pledd og dyne. Så her tar vi det som været kommer og hvilket varmebehov barnet har ;-)

Hei! Hva gjør dere med vogn til julibarna? Jeg har kjøpt inn dyne men kom plutselig på at det kanskje er bedre med en tynn vognpose? Bor i Bergen så det er jo unulig å si noe om temperatur og værforhold. Fikk plutselig litt panikk over ting og tang jeg ikke har tenkt over :hungover:
Så hva har dere i vogna? Dersom dere har vognpose hvilken har dere valgt da?

Vi har dyne, blir det for varmt blir det kun teppe :)

Har esy grow sommer pose fra før av. Men tar nok ikke den i brukt til den lille før neste år :)

Bor i Bergen og skal bruke dyne eller teppe frem til høsten tenkte jeg[emoji4]

Vi tenker å bruke dyne, men på de varmeste dagene kommer vi til å bruke teppe hvis det blir aktuelt. Har en vognpose i hjemmelaget lammeskinn og fløyel, men venter med å bruke den til nærmere høsten/vinteren. :)

Alt går, tenker jeg:) Men kjøpte vognpose på tilbud, for det får jeg uansett bruk for til våren igjen, så bortkastet blir det uansett ikke:)

Jeg har alt , både vognposer til de forskjellige årstidene, dyner og pledd. Så får se alt etter temperaturer

Back
Topp