Vognpose eller dyne?

Hilde89

Forelsket i forumet
Hva skal dere bruke i vognen? Fordeler, ulemper.. Jeg har ikke peiling på hva som er best så tenkte å høre med dere frøkner:)

Har to vår/sommerbarn fra før, og vi har bare brukt dyne/teppe i starten. Nå kjøper jeg en god vinterpose i steden for siden det går mot vinter når de kommer :) Har jo dyner i tilfelle det blir for varmt med en pose :)

Har bare hatt høst/vinterbarn så det har vært brukt voksipose og det blir nåkk brukt til denne og :-)

Har høstbarn fra før, men vi brukte bare dundyne og teppe:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er så utrolig heldig å få låne denne posen av min svigersøster :)
http://www.risarosa.no/wordpressin/produkter/vognposer/
Jeg og min far spleiset på den da hun fikk sitt første barn i august i fjor, og nå får jeg låne den :) :) (lønner seg å kjøpe fine gaver ;) ) Den er ikke av de lengste, så det går kun ann å bruke den èn sesong. Den har vært MYE brukt og min lille niese har elsket den! Når hun absolutt ikke ville sove, har de av og til tydd til vognposen og det funker gull! På sen vår og sommer brukes det heller dyne eller teppe, som nevnt her før :)

Har to vårbarn fra før, da brukte jeg dyne (med skinn under i starten). Nå blir det nok posen med en gang, tenker jeg, så jeg er sikker på at han ikke fryser :) Tar nok med dyne hvis vogna bare skal stå inne, på besøk feks :)

Her blir det voksi pose :) Var nettopp nede i kjelleren å la posen oppi vognbaggen ;) Tror det blir veldi bra jeg :)

Her blir det voksipose! Men kommer til å kjøpe en ekstra dyne også siden vi skal ha både sprinkelseng og bedside crib - så da kan jeg jo bruke dyne også om det skulle bli nødvendig :-)

Jeg brukte vogndyne frem til vi gikk over til sportsvogn. Kommer nok til å gjøre det samme nå også, om jeg ikke får et annet innfall. Ungen ligger i en god vogn, oppå et teppe, med ytterklær på.

Jenten vår er født tidlig vår og til henne hadde vi en fleecepose, men gikk over til dyne da været ble varmere.
Til lillebror kommer vi nok til å kjøpe en varmere pose, type voksi urban eller liknende og så ha dyne i reserve ;)
Storesøster kommer jo fortsatt til å bruke posen sin, så den kan han ikke få uansett :P

Her blir det nok en vognpose av noen slag. Jenta mi er sommerbarn, så til henne brukte vi dyne til å begynne med. Men tipper det blir for kaldt her oppe i nord til det i oktober :)

Tenker å bruke vognpose med en gang.. Har en voksipose fra før, men tror den passer dårlig i mountain buggy bagen..
Får heller se om jeg finner en god dunpose som får plass.

her brukte vi pose med en gang til gutten (født i november) og blir nok å gjøre det samme nå også :-)

Vognpose her og, er dunpose fra easygrow. :) Den heter easygrow hood og koster egentlig 2000k, men var heldig og kom over et opphørs salg, så fikk den til 250 kroner! :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Vognpose her og, er dunpose fra easygrow. :) Den heter easygrow hood og koster egentlig 2000k, men var heldig og kom over et opphørs salg, så fikk den til 250 kroner! :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Det var et kupp !!! :D

Her blir det nok begge deler. Her blir det kaldt.
Vi har en lammeul pose også blir det en tynn dyne over og tykkere på vinteren..

Jeg følger nok flokken og skaffer meg begge deler:) nå er verdens fineste vogn (i mine øyne riktignok;)) i hus, så nå kan e jo begynne med alt tilbehøret:)

Back
Topp