Vognpose eller dyne?

Miss Independent

Elsker forumet

Hva kommer dere til å bruke? Hva er mest fornuftig?

Sist brukte jeg dyne, og det funket bra men greit å høre om andres erfaringer.

Skal ha begge deler :-)

har kjøpt både dyne og pose, men har tenkt å bruke dyne pluss pledd først. blir det veldig kaldt i vinter så går eg over til posen tenkte eg :) 

Begynner med dyne, så har vi voksipose til vinteren hvis det blir såpass kaldt!

Begynner med dyne og evt ullpledd til å begynne med, så blir det voksi urban etter hvert som det blir kaldt ute

Blir nok dyne her og.. men om hun er som broren (veldig  varm av seg), så holder det vel med teppe og stormtrekket på vogna :) Blir det superkuldegrader blir det voksipose, selvom jeg egentlig syns den er veldig stor å ha oppi baggen... (voksi classic) :)

Lammeskinn i bunn og dyne over :) Brukte det hos forrige og det gikk veldig bra!
Blir det super duper kaldt så holder vi oss inne ;)

Vi begynner med dyne og lammeskinn. Så går vi over til pose når det blir kaldere i været.

i Tromsø MÅ man ha pose på vinteren, så her blir det sauskinnspose når det er sprengkulde i desember-mars og lammeskinnspose som er tynnere fra september-det blir for kaldt for den. Har fått låne begge posene brukt så da gjør det ikke noe at vi har to å bytte mellom! ...men blir september mot all formodning veldig mild blir jeg sikkert å bruke dundyne i starten!

Vi begynte med dunpose med en gang sist da storebror ble født i november og det var allerede veldig kaldt. 
Denne gangen tror jeg vi starter med dyne, med ullinnlegg under babyen. 

Her så skal vi bruke begge deler. Har Voksi pose fra de 2 andre og dundynene er nyvakset og klare

Back
Topp