vognpose/dyne/?

s.m.å.e.n

Glad i forumet
Hva skal dere bruke i vogna den første tiden? Jeg bare tenker på at gulla våre fødes på den kaldeste tiden i året... [&:][:o]

Vognpose[:)]

Jeg har voksipose etter storebror, men prøvde den i vogna i dag og det ser ut til at det blir rimelig trangt... Kanskje vi må investere i en mindre pose til den første tiden i bagen?! [8|]

Jeg har en lammeskinnspose etter mini som jeg skal bruke den første tiden og en voksipose jeg skulle bruke seinere [:D]

Har lammeskinnpose fra jeg selv var liten vi. Den brukes i vognen den første tiden.

Vognpose [:)]

Skal sy vognpose til minien, sydde til Nikolai også da han ble født [:)] Kjøpte ny vognpose til Nikolai i fjor høst, den skal mini overta når h*n vokser ut av den hjemmesydde [:)]

Har voksi sin voksipose. Brukt den hele vinteren! Må se hvilken vogn vi skal ha til den nye. Om vi skal ha en mindre vogn, skal jeg kjøpe en pose som er mindre enn voksi. En baby-dunpose av noe slag. 

Vognpose... skal prøve å sy selv... men har også en etter Alex og har arva en etter søsteren min sine unger!!!

Alex er september unge og vi brukte pose hele tiden i vogna... kunn dyne i bærebaggen, senga og bilen!!! synes d blir for mange gliper med dyne og kald trekk inn!!!

skal og ha ull i bunnen... siden det fort blir kalt uansett i ryggen.. for når babyen ligger på posen blir alt som ikke er ull komprimert og varmer ikke så godt lengre!!!

Vognpose om vinteren, dyne om våren. [:)] Og ull i bunn, uansett årstid. 

Skal få låne en vognpose av søsteren min[:)]

dunpose [;)]

har voksipose både vinter og sommerdyne så tenker å bruke d om eg ikke kommer over et supert tilbud på noe annet[:)] liker egentlig ikke helt trekket eg har på den så.... tar d som d kommer. blir ikke dyne uansett ihvertfall[:)]

har en god lammeskinnspose også eventuelt hjemmestrikket ullpledd eller dyne nedi[;)]

Blir vognpose her etterhvert også[:)]

Kanskje jeg til og med prøver å sy en - får se om jeg orker[8D]

tipper det blir saueskinn og dyne her. daniel var og er en vanvittig varmblodig unge, vi har knapt brukt vognposen vår vi.... men mulig vi legger babyen i den hvis vi skal ut å trille i kjemperuskevær. vet ikke helt enda... men gjetter på at det blir dyne [:D]

Vognpose og dyne :-)

ORIGINAL: Looney

Har lammeskinnpose fra jeg selv var liten vi. Den brukes i vognen den første tiden.

Sign[:D]

Back
Topp