Vognpose bugaboo buffalo

Sol*

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Septemberhjertene 2018
Hvilken vognpose bruker du i din bugaboo buffalo sittedel om høsten/vinteren? Lurer på om jeg skal kjøpe bugaboo high performance. Noen som har erfaringer med denne?

Vi har donkey, og har fått anbefalt enten voksi city eller Bugaboo high performance. Noen sier at voksi city sklir veldig i sittedelen, og ville derfor gått for Bugaboo sin egen pose. Men jeg er så usikker på om den er varm nok, da ikke hele posen er av dun/ull og vi bor i kalde nord

Vi har donkey, og har fått anbefalt enten voksi city eller Bugaboo high performance. Noen sier at voksi city sklir veldig i sittedelen, og ville derfor gått for Bugaboo sin egen pose. Men jeg er så usikker på om den er varm nok, da ikke hele posen er av dun/ull og vi bor i kalde nord
Det er egentlig det jeg lurer litt på og :) Det virker jo veldig smart at det er med to dyner i ulik tykkelse, men jeg lurer litt på hvilke temperaturer de passer til.

Min søster har Bugaboo high performance. Hun bruker den bare om våren når det er litt kaldt, og høsten. På senhøsten/vinteren blir den for tynn og hun går da over til en tykkere voksi pose. Syns også bugaboo sin pose ikke kan trekkes godt nok opp rundt barnet. Blir ikke så lunt ved hodet, til tross for snøringen :)

Back
Topp