Vognpose alene eller vogntrekk over?

Grykkan

Blir kjent med forumet
Hei,

Dumt spørsmål fra førstegangsmamma.

Vi har montert vogn i dag, (Joolz day3 Earth) og nå har jeg testet bagdel med lammeskinn under og easygrow nord vognpose over. Ser svært behagelig ut å være vinterbaby!

Det følger også med trekk fra Joolz til bagdelen som kan gå halvveis over vognposen. Er dette nødvendig, eller er vognposen varm nok i seg selv? Den skal være vanntett også..
 
Ville brukt trekk i tillegg.
 
Jeg har så å si aldri brukt trekk over posen med mine to. Er været SÅ ille har vi antakelig ikke vært mer enn høyst nødvendig ute og trillet :p
 
Pga denne tråden sjekket jeg fottrekk til vår vogn på nett, jeg visste at fargen var på vei ut, så da kjøpte vi det i dag :p
 
Jeg brukte ikke det men det var kun fordi trekket skulle festes med magnet og blåste av rett som det var :eek:
 
Jeg brukte det hele vinteren jeg. Syns det ble lunere oppi vogna. Særlig når vi gikk over til sportsdel ble jo vogna enda mer åpen, og. Så bruker jeg det ellers ved litt ruskevær.
Hvis man ikke har på regntrekk er det jo ikke krise om det kommer noen dråper heller, for vognposene er jo stort sett ikke vanntette :) har emmaljunga Edge duo.
 
Brukte trekk fra Easygrow utenpå både voksipose og lammeskinnspose, både pga vind + regn og for å bevare posene bedre.
 
Vi bruker begge delene på vinterstid. Om sommeren koser de seg kun med pledd
 
Jeg brukte begge deler når det var dårlig vær. Litt sånn ekstra beskyttelse mot regn.
 
På vinter har jeg forresten regntrekk over i tillegg om det snør. Slipper vogna å bli så våt :)
 
Brukte den heile tida eg :) November baby sist og då var vinteren kald (2017). På sommaren vart det bytta til sportsdel.
 
Back
Topp