Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig betalte du mye?Ville bare vise dere bilde av den flotte vognposen fra Risarosa som vi fikk i posten i dag :-D veldig fornøyde! Mye finere i virkeligheten da! Vis vedlegget 11518
Arvegods er absolutt bra det ogKjempefin♡ skulle ønske jeg kunne tatt meg råd til en sånn også... men jeg får nok overleve med arvegods
Takk 2999,- +170 i porto. Men er mye jobb å lage en slik pose, så syns det var verdt pengene absolutt. En pose ikke alle andre har.
Frøkna her har arvet så mye brukte klær, pluss at vi har kjøpt litt pent brukt tøy. Har også kjøpt pent brukt barnevogn, derfor valgte vi å spandere på oss en slik pose.
Forelsket <3 gleder meg til å ta den i bruk.
Wow! Det er akkurat en slik vi er på let etter! Kan du sende nettsiden!!!? :-D nydelig!!Ville bare vise dere bilde av den flotte vognposen fra Risarosa som vi fikk i posten i dag :-D veldig fornøyde! Mye finere i virkeligheten da! Vis vedlegget 11518
risarosa.no takk ;-)Wow! Det er akkurat en slik vi er på let etter! Kan du sende nettsiden!!!? :-D nydelig!!
Samme ble jeg Hehe :-D riktig så fornøyd med den, tror den blir flott oppi vognaSååååå fantastisk fiiiinnnn Ble jo helt forelsket<3 Også for en fin farge. Her har jeg rett og slett brukt mye penger på andre ting så da ble det en voksi urban på salg til 999 kr. Fornøyd med det og, men drømmen hadde vært en risa rosa pose så kjenner at jeg er litt misunnelig