vognpose <3

Har snakket med mamma, så hun skal kanskje strikke:) så må jeg fri til søsteren min om hun kan sy:p og spørre en venninne ovil låne hennes som mal:p

Hadde vi ikke fått sommerbarn - som blir ganske store når vinteren kommer - hadde jeg kjøpt denne. Såååå nydelig <3

Vi har Voksi Urban fra førstemann og den har forlenger - kan da brukes til 2-3 års alderen...

Hadde vi ikke fått sommerbarn - som blir ganske store når vinteren kommer - hadde jeg kjøpt denne. Såååå nydelig <3

Vi har Voksi Urban fra førstemann og den har forlenger - kan da brukes til 2-3 års alderen...
vi har også voksi urban :) barnets oldeforeldre kjøpte den til oss :)

Tenkte jeg skulle prøve å sy en voksipose selv jeg. Det er visst veldig enkelt..
Men får se hva jeg får tid til.
Holder egentlig på med en Mei Tai også,men må bestille mer stoff.
Hmm.. tenkte nå å si at jeg får vente til bursdag og penger. Men det er i april og da er det vel kanskje ikke plass til meg ved symaskinen :p

Tenkte jeg skulle prøve å sy en voksipose selv jeg. Det er visst veldig enkelt..
Men får se hva jeg får tid til.
Holder egentlig på med en Mei Tai også,men må bestille mer stoff.
Hmm.. tenkte nå å si at jeg får vente til bursdag og penger. Men det er i april og da er det vel kanskje ikke plass til meg ved symaskinen :p
Jeg har til og med sydd voksipose, ganske så enkelt ja:)

Ja det er visst bare å klippe til en dyne og sy stoff rundt og glidelås eller knapper etter hva man vil.

Back
Topp