vognmas

Des09&Des12

Forelsket i forumet
Har en type så ikke for lenge siden fikk ei lita jente..
Å jeg har lenge vurdert å kjøpe ny vogn til vesla..

Men, så satt jeg å tenkte at isteden for å kjøpe ny vogn til henne så er det vel smartere å kjøpe tvillingvogn? Elle er det idiotisk tenkt?[8|]

Hva hadde dere gjort?

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente jeg?[:-][8D]

hæhæ [8D] Okei, jeg er blitt sammen med en fyr som ble pappa i Januar.. ( Ikke mitt!) å jeg har en skikkelig skrøplig simo kombi vogn som snart tar kveld.. Å når det først begynte å tulle ville jeg kjøpe ny vogn..

Men, så kom jeg på at typen har jo selv fått ei lita ei. å da blir det jo ganske tungvidt med 2 vogner i gangen her hos meg ( LITEN gang) å viss vi da helle kjøper tvillingvogn blir det liksom bedre plass å vi slepper å stresse med 2 forskjellige vogner..

ORIGINAL: Lille09

hva mener typen din om å kjøpe tvillingvogn da? har han jentungen mye?

Ikke enda siden hun er bare 3 mnd gammel.. Men, det er snakk om at han skal ha henne annen hver helg å en gang i uka.. å etter hvert annen hver uke.. å da blir det letter føler jeg liksom.. Han sier ikke så mye om det..[8|]

Det hadde ikke jeg gjort...

Jeg synes det er noe skikkelig dritt å bruke tvillingvogna hvis jeg baer tar med den ene ungen.. Så jeg ha en enkel vogn så jeg slipper det vedsiden av..

Vet du, da ville jeg heller ha kjøpt en vogn til jenta di. Så når han skal ha datteren sin på besøk, som ikke blir så ofte og lenge av gangen så hadde jeg bare levd med det at det blir trangt i gangen da.
Hvor gammel er jenta di?

Vet du, da ville jeg heller ha kjøpt en vogn til jenta di. Så når han skal ha datteren sin på besøk, som ikke blir så ofte og lenge av gangen så hadde jeg bare levd med det at det blir trangt i gangen da.
Hvor gammel er jenta di?

Blir snart 2 år

ORIGINAL: Frøken navnløs

Hvor gammel er jenta di?

Blir snart 2 år

da er det jo snart så hun ikke trenger å sitte i vogn da.. min gutt slutta med det da han var 2 1/2 år gammel. da ville han alltid gå selv.

Back
Topp