Vognmas

Kleo

Glad i forumet
Hei på dere, jeg/vi lurer på litt hjelp....

Vi har vel så og si bestemt oss for to forskjellige vogner. Simo Duo eller Emmaljunga Duo Edge. Er det noen som har noe å bistå med med de to forskjellige? Liker Emma godt, men liker at vuggefunksjonen på Simo er så mye mykere. Mye mer "svikt" i håndtaket når man rugger på vogna.

Noen som har noe positivt eller negativt å si om de vognene? Håper på litt hjelp fra folk [;)]

Jeg har Emmaljungaen og er veldig fornøyd med den.

Synes det er så bra at bagen har "gynge"funksjon! Brukte den mye når lillegutt sov i bagen på stua. Litt som ei vugge[:)]

Har ikke Simo, så kan ikke si så mye der, men har hørt det er også en veldig god vogn.

Tenker litt med den vugginga at når man står i butikken å gynger på begge så merker man jo veldig forskjell. Blir vel litt som når man skal kjøpe tv så er jo ofte den dyreste MYE bedre i bilde og farger, men det ser man jo ikke når man kommer hjem med en litt billigere.

Tenker at jeg sikkert blir veldig fornøyd med Emmaljunga også selv om den virker litt "hardere". Er Emmaljunga jeg har mest lyst på (tror jeg). UFF, det er så vanskelig å velge synes jeg.

emmaljunga edge duo har 3 forskjellige demperinnstillinger, så d spørs på hvilken innstilling den står på når du vugga den du gjorde[:)] jeg likte å ha den på medium da den ikke var så tung å løfte over kanter osv.

ville valgt emmaljunga selv[;)]

Ååååh, endelig noen som liker det tradisjonelle vogn utseende[:D][:D][:D][:D]

hadde valgt emmaljunga. synes simo er så svær!

Takk folkens. Aner ikke hva jeg skal velge jeg... Jeg liker begge godt, men klarer ikke å velge, grr....

jeg har alltid ville hatt simo fordi jeg syntes de har den fineste vogn designen osv.. de er litt gammel luck, men samtidig er de moderne liksom [8D] men jeg ente opp med en emma... grundene til det var at de tar minre plass i bilen så er de litt lettere å trille syntes jeg.. men hadde jeg vært rik å hatt en stor bil hadde jeg SELFØLGELIG hatt simo [:D]
det er som de sier tenkt praktisk før utsenede [;)] nå vet ikke jeg hva deres ønsker å behov er.. men får får det var emma det greieste å mest praktiske selv om drømmevognen jeg vil ha er en simo (2000) modell. mine søsken som hadde slik vogn, men none brant den da min lillesøster var liten..

lykke til med valge ;)

Jeg stod mellom de samme vognene når jeg skulle kjøpe til guttungen sist...og endte opp med Simoen. Mest fordi jeg syntes Emmaljungaen ble så "klumpet" i forhold, og så litt "jalla ut" (glinsende stoff osv)..og fordi jeg fikk en god pris på Simoen. Har vært veldig fornøyd egentlig..eneste som har irritert meg er at fotbrettet på sportsdelen ikke går skikkelig i hakk...det bare ramler ned. Tror ikke det skal være sånn altså..sikkert jeg som har fått en defekt del.

Men sjekk det iallefall hvis du går for Simoen [:)]

Hei [:)]
Jeg ville ha Simo, men prøvde den i bilen, og endte opp med Brio happy classic [:D]
En vogn jeg i utgangspunktet ikke hadde vurdert engang, men den var perfekt [;)]

Back
Topp