Vognlenker/pynt med navn

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Hvor får man tak i de fineste? :happy:
Evt, har du kjøpt eller tenkt å kjøpe?

Jeg synes etsy har så sinnsykt mange fine, problemet er at med frakten overstiger nesten alle 350 kr slik at man må betale moms og toll i tillegg. Så jeg er veldig på leting etter en fin vognlenke, håper noen kommer med tips her :)

Jeg synes etsy har så sinnsykt mange fine, problemet er at med frakten overstiger nesten alle 350 kr slik at man må betale moms og toll i tillegg. Så jeg er veldig på leting etter en fin vognlenke, håper noen kommer med tips her :)
Etsy har generelt mye fint:)

Hva med epla? Det er jo norskprodusert og sendes fra Norge samme, opplegg som etsy med individuelle produsenter og selgere?

Jeg har ei venninne som nå har laget seg litt produksjon av babynedt og heklede vogn lenker og annet smågreier, så jeg tror jeg kjøper sånn til å henge i vognen av henne.

Hva med å lage selv? Jeg heklet selv til førstemann, og lager nok en ny en nå til nummer to. Har heklet til venninner som har fått barn også. Veldig hyggelig hobby, og det er masse fine oppskrifter og instruksjonsvideoer på nettet :)

Hva med å lage selv? Jeg heklet selv til førstemann, og lager nok en ny en nå til nummer to. Har heklet til venninner som har fått barn også. Veldig hyggelig hobby, og det er masse fine oppskrifter og instruksjonsvideoer på nettet :)
Jeg skal lage selv :)det er så koselig å putle med hekling og perler!

Back
Topp