Vognleke/vognlenke

K

Koffert

Guest
Kan jeg få se vognleken? Uansett kjøpt eller hjemmelagd, jeg vurderer å lage selv, trenger inspo! :)
 
Har ikke kjøpt noen vognleke ennå.. Men synes denne er søt!
holger_pramchain_panda_b4143dc5-f66a-4faa-8a89-1090ecca98e1_2048x2048.jpg
 
Har ikke kjøpt enda :(
Syntest det er vanskelig å finne en med masse farger. Elefanten var kjempe søt, den under også :)

Syntest desverre mye er tilpasset foreldrenes smak når det kommer til farger på baby leker, mye grått, hvitt og beige :sorry:
 
Har ikke kjøpt enda :(
Syntest det er vanskelig å finne en med masse farger. Elefanten var kjempe søt, den under også :)

Syntest desverre mye er tilpasset foreldrenes smak når det kommer til farger på baby leker, mye grått, hvitt og beige :sorry:

Jeg fant ei på finn som laget, og jeg kunne ønske farger selv. Så du kan jo gjøre det samme og bestemme hvilke farger du vil ha :)
 
Har ikke kjøpt enda :(
Syntest det er vanskelig å finne en med masse farger. Elefanten var kjempe søt, den under også :)

Syntest desverre mye er tilpasset foreldrenes smak når det kommer til farger på baby leker, mye grått, hvitt og beige :sorry:
Men de mener jo at barna (til og begynne med iallefall) har større utbytte av kontraster enn farger! Husker også det var tilfelle mer storesøster. Derfor tror jeg ikke denne pandaen er så dum til å begynne med.
 
Men de mener jo at barna (til og begynne med iallefall) har større utbytte av kontraster enn farger! Husker også det var tilfelle mer storesøster. Derfor tror jeg ikke denne pandaen er så dum til å begynne med.
Tenkte ikke nødvendigvis på svart og hvitt, har lest det også :)

Men tenkte mer duse farger og beige som på f.eks babygym, teppe osv.
Er ikke så mye kontrast i beige og hvitt :rolleyes:
Har bare fått det inntrykket mange steder at folk tenker mer på hva de selv syntest er pent og stilfullt i stuen, på vognen enn at det stimulerer sansene.
 
Ååh du har det jo virkelig klart! Mer enn jeg kan skryte på meg ;) Her står (det meste) under et laken på gjesterommet :p

Hehe, jeg har mye fritid da serru.. og synes det er veldig koselig å ha å se på da til lille kommer [emoji2]
 
Kan noen forklare meg hensikten med disse? Ser babiene på dem og faller til ro? Eller er det bare til pynt?
 
Hm. Lurer på om jeg har den liggende et sted fra sist...
 
Kan noen forklare meg hensikten med disse? Ser babiene på dem og faller til ro? Eller er det bare til pynt?

Jeg har kjøpt min mest for pynten sin del. Endte opp med svart vogn og svart stellesekk, og vognposen er mørkeblå, så hadde lyst på noe med litt farger for å live opp vognen :) Håper babyen liker den også da.
 
Jeg har kjøpt min mest for pynten sin del. Endte opp med svart vogn og svart stellesekk, og vognposen er mørkeblå, så hadde lyst på noe med litt farger for å live opp vognen :) Håper babyen liker den også da.

Ok :) jeg skjønner. Jeg forsøker å navigere i utstyrsjungelen :)
 
Kan noen forklare meg hensikten med disse? Ser babiene på dem og faller til ro? Eller er det bare til pynt?

Helt i starten har de vel ikke så mye for seg. Førstemann her lekte mye med sin etter hvert. Jeg laget selv og hadde sånne raslekuler inni slik at det var gøy når han klarte å treffe dem når han viftet og fektet med hendene sine :)
 
Back
Topp