Vognleke/Uro til seng

Tillea

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen som har kjøpt vognleke/lenke og uro til seng? Hvilke har dere kjøpt? :)
 
Venter barn nr 3, og har aldri sett behovet for dette. Baby skal jo sove i sengen, ikke stimmuleres med masse farger og lyd. Leke med klype kan være fint å ha i vognen når de blir større, så de ikke kan kaste den på bakken:)
 
Venter barn nr 3, og har aldri sett behovet for dette. Baby skal jo sove i sengen, ikke stimmuleres med masse farger og lyd. Leke med klype kan være fint å ha i vognen når de blir større, så de ikke kan kaste den på bakken:)

Kom også frem til at samme med første. Tror mere det er et konsept fordi vi foreldre synes det ser koselig ut. Og det gjør det jo:happy:
 
Når det blir behov for det har vi en "zebra" fra Lamaze til vogna, som førstemann synes var fin å kikke på/dra i.

Til senga hadde vi ikke noe sist og heller ikke nå, da jeg er litt for nervøs for om det ville kunne påvirke søvnen i negativ retning på noe vis. Gjør vel neppe det, men jeg tør ikke ta sjansen:hilarious:
 
Hadde ikke noe til senga, men kjøpte en veldig fargesterk vognleke;
https://www.babyshop.no/meadow-days...9tq4JLkfT2pUwz6tkF3OYB_aLcyyy63hoCvd0QAvD_BwE

Mini elsket virkelig den! Fra han var to måneder kunne han ligge lenge i vogna å småprate med den. (Han var en sånn baby som forlangte å bli lagt ned - ble så sinna om vi holdt på han hele tiden :sorry: Jeg som tenkte jeg skulle bære og kose og gi han nærhet hele døgnet :hilarious:) Da han lærte seg å gripe var den veldig spennende med knitrelyd i halen, også er det noe inni som gjør at den lager lyd når den beveger på seg. Anbefaler i alle fall noe med sterke farger til de små! Det er jo det de liker, selvom vi foreldre gjerne foretrekker noe med litt duse farger :wacky:
 
Back
Topp