vognkjøp!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Hvor mange her har kjøpt vogn?

Føler jeg er så treig, men jeg klarer liksom ikke å bestemme meg! :)

Jeg har kjøpt vogn[:)].
Jeg hadde sett den ut for lenge siden pga. den blir lav og fin når den legges sammen også kostet den ikke så mye.

Har ikke st.vogn lengre, og da var vi avhengig av en vogn som ble lav + at jeg ikke vil legge mange tusen i en vogn når vi ikke skal ha flere barn som kan arve.[:-]

Vi venter til alt er overstått, vi... Må kjøpe oss tvillingvogn. Har sett på TFK sin, men den koster 8000 Kr, så det er greit å være sikker på at vi virkelig trenger den. Må se an hvor mye storebror har bruk for vogn og sånn...

Vi har kjøpt, men hele familien var imot det, sa bla at det betydde utur...bla...bla.... Men skjer det noe så skjer det jo ikke pga vognen vel[;)]

Vi beholder understellet og kjøper kun ny bag-del. Har en Basson roma 2004mod. Den nye modellen er mye finere og passer til understellet så da gjør vi det sånn.....

vi har kjøpt simo duo vogn...[:D]

Vi har ikke kjøpt vogn enda, blir sikkert en stund til enda. Tenkte kanskje å kjøpe en kombi vogn.

Vi har ikke kjøpt, men er nå enige om en bestemt modell av Teutonia. Vil bare ta en ekstra runde i butikkene og se litt mer på den.

Jeg har ikke kjøpt vogn.. hvet ikke helt åssen jeg vil ha... men kommer nok til å kjøpe brukt siden det er så mange fine til salgs nå...

kjøpte nye emmaljunga cerox sportsvogn ..bruker den gamle bagen og anna utstyr i den. Bruker ceroxen nå til lisja!!

Kjøpte Simo kombi i sommer,men det var fordi den var på salg der og da...og det var den vi ville ha!

Har bestemt oss for leeeeeenge siden, skal ha teutonia spirit s3 kombi....men har ikke kjøpt den enda. blir nok ei stund til. Men har kjøpt bilsetet (det kan og festes på vogna) for det fikk vi på SINNSYKT salg.

Vi har ikke kjøpt vogn enda, men kommer til å bestille den iløpet av de neste ukene. Har bestemt oss for en Quinny Freestyle, 3-hjuling.

Kjøpt vogn for LEEEEEENGE siden jeg,
fikk den så billig!
Har kjøpt Troll vogn jeg, men ser ingen andre som det.

Håper ikke jeg har gjort ett dumt valg, har jo ikke så mye peiling.
Egenetlig ingenting faktisk.
Tenkte at den var ganske holdbar på den årstiden siden hele vogna er gore-tex materiale, også synes jeg den var fin da[:)]
Den har i hvertfall store lyftfylte hjul virker for meg lett å trille.
Den er lett å klappe sammen, og bagen er stor (synes jeg uten å ha peiling...)
Også er den ganske høy, syns noen av disse kjempe lave ser litt ut som dukkevogner jeg[8|]

Vet ikke om det er duo eller kombi, husker ikke sånt.
Bag delen og sportsdelen er i hvertfall hver for seg, slik at jeg må skifte hele greia

ORIGINAL: ragcoon

fikk den så billig!

Tenkte at den var ganske holdbar på den årstiden siden hele vogna er gore-tex materiale, også synes jeg den var fin da[:)]
Også er den ganske høy, syns noen av disse kjempe lave ser litt ut som dukkevogner jeg[8|]

Bag delen og sportsdelen er i hvertfall hver for seg, slik at jeg må skifte hele greia

om sportsdelen og bag delen er hver for seg høres det ut som en duo vogn... jeg også har kjøpt det, bare merket er simo[:D]

ORIGINAL: ainakor79

ORIGINAL: ragcoon

fikk den så billig!

om sportsdelen og bag delen er hver for seg høres det ut som en duo vogn... jeg også har kjøpt det, bare merket er simo[:D]

Takker! Skal prøve å huske det nå hvis noen spør[:D]

Har ikke kjøpt vogn enda vi...
Vet ikke om vi skal kjøpe ny eller brukt engang.
Eneste jeg vet er at vi skal kjøpe vogna til naboen (Emmaljunga Edge Duo til 1000 kr inkl pose ++), men siden den er forholdsvis gammel (men fin) vil vi ha en til... Kanskje helt ny? Men de er jo så dyre! Har nemlig forelska meg i Emmaljunga...

Har ikkje kjøpt vogn, blir berre veldig forvirra av det. Ombestemme meg heile tida. Det er jo så masse å ta hensyn til med ein vinterbaby. Vil ha stor bag, men så vil eg også ha ei vogn som er lett å gå i byen med i tillegg til ulent terreng. Synst ikkje det er så mange vogne som oppfyller alle krava mine, er vel for kravstor[:D] Har tenkt ein del på Quinny freestyle, men den har så liten bag. Trur vi vente med å kjøpe vogn til vi er i januar, kanskje finn vi nåke på salg. Får berre sjå om vi klare å vente[:)][:)]

Kjøpt brio kombi vogn 2006 modell. Sort og beige. Liker den så godt!

Back
Topp