Vognkjøp....

haldis

Glad i forumet
Er det noen av dere juni-mammaer som er klare med vogner? Vi skal reise til Sverige nå i april for å kjøpe. Har dere noen anbefalinger?

Heldig du som bor så nærme Sverige og gode tilbud der!
Vi har bestillt oss en Quinne Freestyle 3XL vogn fra Tyskland.
Håper å få den i midten av April...."glede glede"

Å så heldig du er. Det må være godt å ha tatt valget, og bare vente på få den. Grattis.

Hva slags vogn kjøpte du Anita20?

er ikke bare bare å kjøpe vogn nei......er som en vitenskap.
Du må innhente masse informasjon og erfaringer før du kan bestemme deg.

Ja, synes jeg har vært innom drøssevis av nettsider, og er ennå mer forvirra enn jeg var. Tror nesten jeg får se meg ut noen stykker og ta det litt på sparket.

Gjør det.
Og spør for mye enn for lite.
Jo mer du vet, jo mer bedre vet du etterhvert hva du leter etter og hva som passer til ditt behov.
Alt er individuellt. Husk også på at hvis du har bil at du får plass til vogna inni.....hehe

Flott vogn du har kjøpt deg, Anita. Ja, kommer til å være et stort spørsmålstegn i butikken. Har ikke bil, men låner ofte svigers sin, så vi må vel tilpasse litt til den.

min tante bor helt på svenskegrensa så hun reiste over for meg for å se på vogner, da hadde eg neste allerede bestemt meg for simo og det forhandler de ikkje i sverige. Ellers var prisen så godt som den samme som i norge men du får jo kursen oppå, så der kan jo være litt å spare. Men det kan sikkert være litt lurt å ha vært i butikker her i norge å sett deg litt ut kva vogn du vil ha, og ringe inn på den butikken du tenker å kjøpe på og høre om de har den vognen du tenker på inne på lager evt i den fargen du vil ha osv.

Se på emmaljunga.no. På edge duo kombi, Chardonnay.
Den har vi bestilt[:D][:D][:D][:D](å jeg er så hoppende gla[:D] trala-la-la)

har ikke kjøpt vogn enda...
men blir nok den samme som gira har bestilt[:D]

Hadde så lyst på Basson Roma æ, men vi kjøpte brukt te dattra vårres og den står lagra på hytta. Så det blir den, en gammel Simo. Go vogn da.
Pass på at det e litt størrelse på bagen. Sånn at du får plass te baby og voksi pose te vintern. Det synes æ e veldig greit.
De babyan veks jo fort i løpet av den første tida..

Vi skal nok til Happyland (vært mye på hjemmesidene deres, gode tilbud) og Babyproffsen, så får vi se. Hvis jeg ikke finner noe jeg liker der, så vurderer jeg en Simovogn. Hører så mye bra om dem.

har bestilt denne på nettet.

ORIGINAL: maybr

har bestilt denne på nettet.

Den var kjempefin. Hva slags merke er det, og hvor mye koster den?

det er ei BassonBaby Roma, kombi-barnevogn. betalte ca 4300 med frakt + myggnett og regntrekk. heilt ny!!!!

Vi har også kjøpt vogn, en Brio Duo vogn fra 2005. Siden det var fjordåret model så fikk vi den til 5600,- kr, altså 1000,- kr billigere. Den synes vi er super fin og vi er fornøyde med valget [:)]

ORIGINAL: Alicia

Vi har også kjøpt vogn, en Brio Duo vogn fra 2005. Siden det var fjordåret model så fikk vi den til 5600,- kr, altså 1000,- kr billigere. Den synes vi er super fin og vi er fornøyde med valget [:)]

vi kjøpt vogn i går vi, svigermor som sponsa. simo duo vog me alt tilbehør. koster litt da men.

Back
Topp