vognjungel! hjeelp...

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å leite.. og har jo snart litt dårlig tid her..

vil ha ny vogn! hadde bestemt meg for Emmaljunga city cross! men vi har litt dårlig med penger nå, så jeg må vurdere en som er litt billigere..(ja jeg har sjekka ut finn.no også..)

det er jo ikke snø første halve året som en bagvogn brukes, så da er det ikke så viktig at det er 4 like store hjul.. så trehjuling/firhjuling med beveglige hjul går jo an å vurdere i alle fall..

noen som har noen tips å komme med? litt erfaring?

den bør være lett i vekt, da jeg sleit meg halvt i hjel med å løfte min 21kg tunge simo kombi inn og ut av bil når Haakon var bebis..

[:)]

Har selv endt opp med Emmaljunga Mondial vogn og liker den veldig godt. Har ikke fått brukt den enda, men skulle teste å ta den inn og ut av bilen her en dag og det var ikke noe særlig [8|] Tror nok jeg kommer til å kjøpe en litt lettere trehjuling etterhvert og da har jeg kikket endel på den one tree hill mountain buggy vogna. Hørt mange skryter veldig av de [:)] Men tror de ligger på rundt 7000 kr, så er ikke så mye hjelp i meg merker jeg [8|] Dytter for deg, sikkert noen andre som kan gi litt bedre råd [:)] Må bare få si at det bilde du har av gutten din er så nydelig. Det kribler i magen når jeg ser på det, gleder meg så mye til å møte min lille gutt [:)]

ORIGINAL: MM88

Har selv endt opp med Emmaljunga Mondial vogn og liker den veldig godt. Har ikke fått brukt den enda, men skulle teste å ta den inn og ut av bilen her en dag og det var ikke noe særlig [8|] Tror nok jeg kommer til å kjøpe en litt lettere trehjuling etterhvert og da har jeg kikket endel på den one tree hill mountain buggy vogna. Hørt mange skryter veldig av de [:)] Men tror de ligger på rundt 7000 kr, så er ikke så mye hjelp i meg merker jeg [8|] Dytter for deg, sikkert noen andre som kan gi litt bedre råd [:)] Må bare få si at det bilde du har av gutten din er så nydelig. Det kribler i magen når jeg ser på det, gleder meg så mye til å møte min lille gutt [:)]

hehe, nei hjelper ikke no særlig om den er like dyr som citycrossen, som er drømmevogna foreløpig.. 11 kg!!! er jo ingenting! [:D]

og tuuusen takk! nydelige lille gutten min som har blitt så stor.. nå er jeg superspent på å møte lillesøster.. men det kan godt drøye et par uker til[:D]
du er jo snart ved termin! er såå spennende den tida her! [:)]

Har Bugaboo Cameleon. 9 kg.. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Har Bugaboo Cameleon. 9 kg.. [;)]

en lettvekter det ja..er det plass til noe i den vogna? kurv under? kan ikke se det på bildet..

Ikke lett dette med vogn nei....Er jo så fryktelig mye lekkert å velge i også,men akk så DYRT! Her blir det nok gjenruk av vogn fra forrige gang.....
Men hva med Quinny vognene med dreami bag? De er ikke så ille i pris og ser ut som om det er en del av de på Finn også. Har ei venninne som hadde denne og hun var kjempefornøyd[:)] Og da får man jo en veldig ålreit sportsvogn til seinere bruk samtidig også.... Lykke til med vogn jakt[:)]

Jeg har en Emmaljunga Nitrocity, men hardbag til isteden for citybagen..

er ikke den billigste vogna kanskje, menlangt i fra den dyreste:p

Back
Topp