Vognhjelp

LilleSubi

Glad i forumet
Trenger ei ekstra vogn med lang sittedel. Må kunne legges ned slik at gutten på 1,5 år kan sove i den. Helst 4 hjul. Noen med tips til meg? Håper å finne ei brukt, greit å vite om jeg skal kikke etter spesielle merker [:)]

se om du finner en billig på finn.no [:D]

ORIGINAL: hottieplottieflottie

har emmaljunga cerox 360 nitro city :D guttungen er 17 mnd og har ligger godt ;)

Hvordan er den å trille da? For den har vel svingbare hjul foran? Eller tar jeg feil nå..?
Må tenke på at besteforeldrene skal kunne trille uten problem også [8D]

ORIGINAL: RobinHood

City Cross eller Scooter

Disse ser jo veldig greie ut, passer nok besteforeldrene også [:)]

ORIGINAL: RobinHood

City Cross eller Scooter

ORIGINAL: LilleSubi

har emmaljunga cerox 360 nitro city :D guttungen er 17 mnd og har ligger godt ;)

Hvordan er den å trille da? For den har vel svingbare hjul foran? Eller tar jeg feil nå..?

Vettu hva , jeg angrer ikke ETT sekund på at jeg kjøpte vogna [8D] hjulene foran kan du låse og på vinterføre har jeg ikke hatt noe prob med :D
Guttungen min er lang og han har forsatt god plass og kan bruke en tykk sauseskinnpose oppi uten å sitte trangt =)

ORIGINAL: LilleSubi

Vettu hva , jeg angrer ikke ETT sekund på at jeg kjøpte vogna [8D] hjulene foran kan du låse og på vinterføre har jeg ikke hatt noe prob med :D
Guttungen min er lang og han har forsatt god plass og kan bruke en tykk sauseskinnpose oppi uten å sitte trangt =)

Så bra, da får jeg kikke litt! Takk for svar [:)]

Emmaljunga Scooter[:D] Elsker den vogna! Kjempegod å trille, og masse snedig lommer på kalesjen til mobil, penger og til og med plass til våtservietter+2bleier[8D]

Back
Topp