Vognhjelp ønskes! Brio Go eller Bugaboo Cameleon?

*pilutta*

Elsker forumet
Vil ha ny vogn til lilllemor om ikke så lenge. Lurer på å kjøpe enten Bugaboo Cameleon eller Brio Go. Hvilken ville dere ha valgt, og hvorfor? 

av de to ville jeg valgt bugabooen - ingen av de er pene, men den er penest....

Bugabooen er kulere å se på, man kan bytte farge på vognen og den er nettene enn Go. Go er bedre å trille på all slags underlag, er veldig lun og den slås sammen i en del.

*Nyperose* skrev:
Bugabooen er kulere å se på, man kan bytte farge på vognen og den er nettene enn Go. Go er bedre å trille på all slags underlag, er veldig lun og den slås sammen i en del.

Enig i alt dette. Har selv bugaboo men ville valgt go pga fordelene den har :)

Uten tvil Go. Mye bedre trille komfort synes jeg. :)

Sjekket ut ozone?? Et enda bedre alternativ i mine øyne. :D

Jeg bytta ut Bugaboo med Go pga trillekomfort. Bugaboo er veldig stiv, og barna blir fort for store for den. Go`en triller mykt og fint, god plass til barnet, lettere å legge sammen, stooor plass under vogna..

Jeg digger Brio GO!

Har ikke hatt noen av dem selv, men ville valgt GO tror jeg. 
Kikket en god del på den da jeg jobbet i utstyrsbutikk og har et bedre inntrykk av den enn Bugaboo'en. 
Synes dempingen virker mye bedre blant annet.

Vi vurderte de to vognene da vi skulle kjøpe til veslejenta vår. Vi endte opp med Bugaboo, og jeg ELSKER den! Go er grei den og altså, men jeg er så fornøyd med absolutt alt på Bugaboo'en, og ville aldri valgt en annen vogn. Nå har vi byttet den inn med en Bugaboo Donkey! :) 

Back
Topp