Vognerfaringer fra Stokke?

frupingvin

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Noen som har erfaring med barnevognen Stokke Trailz? Egner den seg til turer i litt ulendt terreng?
Lurer og så på om noen har prøvd det sammenleggbare badekaret til Stokke? Ser så praktisk ut:happy:

Vi har Stokke Trailz. Låser du hjulene går den greit i terreng og snø. Finnes nok bedre terrengvogner. Fordelen med Trailz vs terrengvogner er at barnet sitter høyt og vendt mot deg :) Broren min har det sammenleggbare badekaret og er godt fornøyd med det.

Vi har Stokke Trailz. Låser du hjulene går den greit i terreng og snø. Finnes nok bedre terrengvogner. Fordelen med Trailz vs terrengvogner er at barnet sitter høyt og vendt mot deg :) Broren min har det sammenleggbare badekaret og er godt fornøyd med det.

Takk for svar:happy: Med terreng tenkte jeg først og fremst på litt ujevn grusvei, men innser jo nå at snø også er noe å tenke på.. Med denne varmen er snø er fjernt fenomen:hilarious:

Takk for svar:happy: Med terreng tenkte jeg først og fremst på litt ujevn grusvei, men innser jo nå at snø også er noe å tenke på.. Med denne varmen er snø er fjernt fenomen:hilarious:

Har hatt Stokke trailz og det er ikke noe problem med utgjeven grusvei og snø. Det sammenleggbare badekaret har vi vært veldig fornøyd med. Tar liten plass og lett å rengjøre. :)

Har kjøpt Trailz til mageboeren, men ikke fått prøvd den enda annet enn i stua. Lite grusveier der, men kun grusvei ute. :p
Den har store, gode hjul, så tviler på at det skal bli noe problem. :)

Har hatt Stokke trailz og det er ikke noe problem med utgjeven grusvei og snø. Det sammenleggbare badekaret har vi vært veldig fornøyd med. Tar liten plass og lett å rengjøre. :)
Så bra! Tusen takk for svar:happy:

Har kjøpt Trailz til mageboeren, men ikke fått prøvd den enda annet enn i stua. Lite grusveier der, men kun grusvei ute. :p
Den har store, gode hjul, så tviler på at det skal bli noe problem. :)

Haha, kjenner jeg er litt glad på dine vegne med tanke på lite grusveier i stua:hilarious:
Men så bra, tusen takk for svar:happy:

Har ikke hatt Trailz, men har god erfaring fra Stokke ellers! :)
Det sammenleggbare badekaret er gull! :D

Så bra:happy: Har du noen andre kjøpetips frå Stokke som er verdt å se på?

Jeg har Stokke seng! Husker ikke hva den het, men ikke vanskelig å finne! :p Den kan du bygge ut slik at den varer i årevis! Begynner som en liten babyseng, så en grindseng, så en barneseng og helt til slutt kan den også brukes som sofa! :)

Jeg har Stokke seng! Husker ikke hva den het, men ikke vanskelig å finne! :p Den kan du bygge ut slik at den varer i årevis! Begynner som en liten babyseng, så en grindseng, så en barneseng og helt til slutt kan den også brukes som sofa! :)

Så praktisk! Har sett litt på den på nettet, men visste ikke at den var så genial:happy: Den skal jeg notere meg!

Så praktisk! Har sett litt på den på nettet, men visste ikke at den var så genial:happy: Den skal jeg notere meg!

Jeg er ihvertfall evig fornøyd med den :P Så har jeg også stokke vognpose med føtter som liksom passer til vogna :p Men det tror jeg er alt jeg kommer på i farta. Synes det er flott å støtte stokke siden det er et merke fra norge! :D

Jeg er ihvertfall evig fornøyd med den :p Så har jeg også stokke vognpose med føtter som liksom passer til vogna :p Men det tror jeg er alt jeg kommer på i farta. Synes det er flott å støtte stokke siden det er et merke fra norge! :D

Det er sant:D Mye kjekkere å støtte noe litt lokalt enn masseproduserte varer fra gud vet hvor:happy:

Vi skal ha stokke flexibath, de er jo supergenial.

Jeg spurte noen ang deres stokke trailz, de har tre barn og trailz til minste, de var kjempefornøyd, tok seg godt frem om vinteren og den var god å trille for den høye mannen i hus, dama er også ganske høy.

Det er sant:D Mye kjekkere å støtte noe litt lokalt enn masseproduserte varer fra gud vet hvor:happy:

Er vel masseprodusert i utlandet, men koselig at det er norskt uansett :D !

Vi skal ha stokke flexibath, de er jo supergenial.

Jeg spurte noen ang deres stokke trailz, de har tre barn og trailz til minste, de var kjempefornøyd, tok seg godt frem om vinteren og den var god å trille for den høye mannen i hus, dama er også ganske høy.

Så bra:D Ja, vil tro det badekaret er ganske så genialt. Må nok bli et sånt etterhvert:happy:

Så bra:happy: Har du noen andre kjøpetips frå Stokke som er verdt å se på?
Sengen nevnt ovenfor er fantastisk! Gleder oss til å kunne bruke den i mange år fremover. Ellers er jo tripp-trapp-stolen en slager. Med newborn seat kan lille sitte ved bordet hele veien mens begge foreldrene får spise.

Sengen nevnt ovenfor er fantastisk! Gleder oss til å kunne bruke den i mange år fremover. Ellers er jo tripp-trapp-stolen en slager. Med newborn seat kan lille sitte ved bordet hele veien mens begge foreldrene får spise.

Ja, tripp-trapp-stolen pluss newborn seat skal jeg ha:D Er så praktisk!

Fornøyd med badekaret :)

Vi er veldig fornøyd med trailz, brukt den i 2 år til storebror og gleder meg til å ta i bruk bagdelen igjen når lillesøster kommer i oktober[emoji1305] Bor nord i Nordland og har ikke hatt problemer med å komme oss frem på vinteren hittil hvertfall[emoji4]
Flexibath har vi også, jeg syns det funker helt supert...pappan ønsker seg type badekar med føtter denne gangen fordi han synes det var kronglete å måtte sitte/stå så bøyd på badegulvet eneste[emoji38]

Back
Topp