Vogner

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Vi har en baby jogger city elite, men ønsker hardbaggen til den. Noen som har tips om noen butikker I sverige som selger ?
 
Kjopbarnvagn.no ? Svensk nettbutikk... Men norsk side... Så alt er inkl frakt og toll ;) ellers liker jeg butikken på nordbysenteret godt...
 
I Karlstad er det mange barnebutikker. Kjopbarnvagn.no og flere nettbutikker har holdested der. Har fått svigerfar til å kjøpe med emmaljunga enderstell derfra siden det ikke sendes i posten. Sist jeg bestilte barneting på netter så kom det også fra Karlstad. men spørs jo hvis du bor hvis du vil dra og se.
 
Jeg bor I eidsvoll I Akershus, så er ganske langt dit desverre :(
Nei. For det gjør jeg også. Er under 4 timer dit. Er desverre lite med butikker i charlottenberg. Trur svigerfar sa de brukte ca 3 timer og 45 min dit. Men de dro i går og brukte kortere tid. Kommer vel ann på trafikk osv. Han pendler dit ganske ofte.
 
Nei. For det gjør jeg også. Er under 4 timer dit. Er desverre lite med butikker i charlottenberg. Trur svigerfar sa de brukte ca 3 timer og 45 min dit. Men de dro i går og brukte kortere tid. Kommer vel ann på trafikk osv. Han pendler dit ganske ofte.
Hmm ja, billigere å handle her da tror jeg..
 
hvis du vil bestille på nett så har komplett.no fin pris på hardbaggen, kjøpte der selv :)
 
Back
Topp