Vogner

Stokke er ikke helt min stil, men har fallt litt for den nye emmaljungaen så vi får se... ;) Uansett så skal vi vente til sommeren med å kjøpe de "store" tingene. Stresser veeldig lite nemlig. :)

Stokke er ikke helt min stil, men har fallt litt for den nye emmaljungaen så vi får se... ;) Uansett så skal vi vente til sommeren med å kjøpe de "store" tingene. Stresser veeldig lite nemlig. :)

Takk for tips. Det er kanskje ikke toll på barnevogner? Hvor mye kostet frakten?

Er ikke toll, men må betale mva :( Husker ikke. Men jeg betalte rundt 4000-5000 m/frakt og mva for TFK vognen min uten bag, med to regntrekk, to vind trekk og kopp holder. Bare vognen koster 6000-7000 her hjemme.

Prisen er billigere når du lager konto, for de trekker av den tyske momsen.

Vi fikk ei Emmalmjunga mondial dua av svigerfar i fjor,å e kjæmpefornøyd med dein :) Trilla tur i skiløypan her med ei venninne med stokke.....Vi gjekk itj langt før hu mått snu,så dæm e ikke egna i kupert terreng gitt :)

Sitter og ser litt på denne Emmaljunga Duo Edge DeLuxe Chrome...

Synes Stokkevognene ser ut som en innretning for barn med spesielle behov, jeg. Ser helt merkelig ut og synes ikke den virker verden praktisk eller komfortabel.

Kjøper man Emnaljunga i Sverige, f. eks på Kattis, sparer man tusenlapper. Vi betalte 6000,- for full City Cross-pakke.

Understell, bag, sportsdel, regntrekk, stormtrek og fottrekk. Vet ikke hva det ligger på i Norge nå, men lå vel på 8-9000 da vi kjøpte denne i 2011.

Med 1. mann var jeg veldig glad vi kjøpte Simo, for noa anna vogn hadde blitt for liten/kort for lange-mannen vår :) Kommer til å kjøpe ny Simo nå. Best til vårt bruk; stabil, regntett og gode dempere :)

Er dere fornøyd med emmaljunga city cross? Har sett litt på den, men den virka litt stiv?

Med 1. mann var jeg veldig glad vi kjøpte Simo, for noa anna vogn hadde blitt for liten/kort for lange-mannen vår :) Kommer til å kjøpe ny Simo nå. Best til vårt bruk; stabil, regntett og gode dempere :)

Hadde og eller har forsåvidt Simo til jenta vår, hun sover enda i den i barnehagen, er fornøyd med den til vårt bruk:) men skal kjøpe en lett vogn til å feste bilstol på, siden jeg synes Simoen er litt tung til kjøpesenter/shopping.

Back
Topp