Vogner

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
Jeg bare lurer på hva slags vogn dere ønsker dere eller skal ha?

Vi har en TFK Jogger Twist fra før som jeg er veldig fornøyd med, men jeg ser at vi må nok ha en tvilling/søskenvogn da Iselin bare er et par år når nr. 2 kommer. Jeg har sett på denne:

Emmaljunga Double Viking, den er så fiiin og har alle de funksjonene jeg ser etter:)
9720072652.jpg

Denne såg god ut :) vi må ha dobbelvogn vi også å jeg tenker litt på emmaljunga dobble monket. Noen som har erfaring med den?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Den så god ut men per idag har eg TFK JOGGER TWIST men me må og ha en syskonvogn/ tvillingvogn. Eg har sett på TFK Sin igjen.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    115,4 KB · Visninger: 59
Jeg har emmaljunga mondial duo leatherette med sports understell :)den er fin :) og carena double swing (søskenvogn) begge er fine vogner :)

Vi klarte oss uten søskenvogn. Storebror var 2 år og 4 mnd når lillebror ble født. Var sjelden noe problem at storebror gikk selv. Nå blir lillebror enda noen måneder eldre enn storebror var da han ble storebror så jeg tenker det går bra uten nå også :)

Ellers så den veldig fin ut den vogna i første innlegget! Så jo ut til å ha alle tenkelige kombinasjoner av bag/sete.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har veldig løst på Simo vogn :) Vet ikke hvordan de er da?

Vi har tfk joggster 3 og emmaljunga edge duo fra før og har vært veldig fornøyd med de :D
Vi vurderer også å kjøpe søskenvogn, Mannen har sett mye på tfk og mtb sin. spesielt den fra mtb har han lyst på da den er mye mindre enn andre søskenvogner (mener den heter duet eller noe) og det blir i en overgangsperiode frem til storesøster aksepterer at ho må gå.
Eller så syntes jeg den til bugaboo er veldig fin, men det blir kanskje litt upraktisk her på bygda hvor jeg bor..

Eg hadde simo kombi sist, og solgte den så fort snuppå sluttet å sove på dagtid. Veldig god plass i vogna, og god å trille og alt det der, men herlighet så tung og fæl å dra med seg i bilen... Så nå vil eg ha ei som isje e så tung, har tenkt litt på Mountain buggy urban jungle eller mb swift.. någen som har erfaring med disse? og ka som egentlig e forskjellen på de to, bare størrelsen?

Jeg ønsker meg en emmaljunga City cross med myk bag

Vi har one tree hill og har brukt den til di to første og skal brukes nå også. Har vert super fornøyd med den:-)

Vi har en teutonia og en emmaljunga scooter nå, men tror vi skal kvitte oss med disse.. vurderer emmaljunga citycross eller eventuelt en simovogn;) liker best emmaljunga.. Men taket på simo er helt super... Irriterte meg veldig over takene på disse vognen vi har nå, de siger så fort bakover... :@ :p

Elsker simovogna vår, har hatt den til førstemann, og blir definitivt brukt igjen, men vurderer å kjøpe en søskenvogn, da storesøster bare er 2 år eldre, og kanskje trenger å tjores fast litt, viss vi er ute å handler å sånn ;) men tenker kanskje å kjøpe en brukt i tilfelle! Så følger med her, siden det er flere som snakker om søskenvogner :)

det blir emmaljunga eller simo. 4 hjul. tar den som er lettest, tar lite plass i bilen og som ser fin ut :)

Har emmaljunga edge duo og emmaljunga scooter fra før av så blir at vi bruker disse igjen til lille knøtt i magen. Elsker de begge to, gode å trille og pene å se på. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har en teutonia og en emmaljunga scooter nå, men tror vi skal kvitte oss med disse.. vurderer emmaljunga citycross eller eventuelt en simovogn;) liker best emmaljunga.. Men taket på simo er helt super... Irriterte meg veldig over takene på disse vognen vi har nå, de siger så fort bakover... :@ :p

Er en måte å stramme taket på :-) hun i butikke viste oss det. Vi har emmaljunga :-)

Den er kjempe tung :( solgte min nesten med engang...

okej :) Må revurdere denne litt kanskje:)

Back
Topp