Vogner

Bare Sissi

Glad i forumet
Er det noen som har begynt og tenke på vogner??????

vi skal kjøpe brukt etter som alt etter jentene er solgt.... og jeg har bestemt meg for
Simo Duo.... får jeg ikke tak i det blir det Simo Kombi...men er jo så håpløst og finne noe på finn.no som ser noen lunde ålreit ut ...

noen som vet om flere sider på nett som mann kan finne brukte vogner...???

Tror jeg iallefall må vente å se hvor mange jeg har inni der[;)][;)]

usj ja.. sitter å kikker mye på finn jeg og. Blir nok en simo kombi her. Men satser på å finne en pent brukt. 

Simo blir det utvilsomt. Den aller fineste vogna på markedet, spør du meg.

Men klarer ikke å bestemme meg for om det blir Duo eller Kombi.
Men skal ikke kjøpe vogn før i høst, så har godt tid til å tenke det ut. Må vel bare prøve godt på butikken [;)]

ORIGINAL: 2barnsmor21

Finn.no har jeg nesten gitt opp for alt er jo så sykt overpriset [>:] Det er jo bare 500-1000 kr til så får du helt ny!

Vi har en Emmaljunga Smart Duo (combi) fra før av.. suuuperfornøyd med den![:)] 

Men nå trenger vi en som begge får plass i så da tenker jeg en Carena Double Swing med lufthjul! Med hardbag til minsten på ene siden [:)] Meeen, vi får se! Ingenting er bestemt enda.

ja sykt overpriset for brukte vogner spesielt simo og emmaljunga sine....

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Simo blir det utvilsomt. Den aller fineste vogna på markedet, spør du meg.

Men klarer ikke å bestemme meg for om det blir Duo eller Kombi.
Men skal ikke kjøpe vogn før i høst, så har godt tid til å tenke det ut. Må vel bare prøve godt på butikken [;)]

Helt enig simo er den beste vogna... jeg vil ha duo da det er størst plass til vinterbarn... men får se... hvis jeg finner en kombi som er penere blir det den

Blir en Emmaljunga mondial duo på meg, i creme skinn[:)] Så fremst det bare er en inni der[:)]

Har tenkt og ha en Urban Jungle også[:)]

Skjønner ikke hvorfor alle vil ha simo??
Værste vognen jeg noen gang har vært borti. Flere av mine venninner mener det samme.

Den begynner å knirke noe helt utrolig etter et par mndr,
Utrolig tung og stiv vogn er det også.

Jeg anbefaler virkelig ikke Simo.

Har prøvd flere Emmaljungavogner, og elsker de. De knirker ikke noen ting, og ser mye penere ut...

ORIGINAL: annibananni

Værste vognen jeg noen gang har vært borti. Flere av mine venninner mener det samme.

Har prøvd flere Emmaljungavogner, og elsker de. De knirker ikke noen ting, og ser mye penere ut...

grunnen til at di knirker er jo fordi alle understell trenger regelmessig smøring .. og jeg har hatt en del vogner deriblant simo og emmaljunga.. emmaljunga er kjempe god men den er TUNG simo med classic understell er en underbar vogn og det er den beste vogna jeg har hatt

ORIGINAL: Bare Sissi

grunnen til at di knirker er jo fordi alle understell trenger regelmessig smøring .. og jeg har hatt en del vogner deriblant simo og emmaljunga.. emmaljunga er kjempe god men den er TUNG simo med classic understell er en underbar vogn og det er den beste vogna jeg har hatt

Vet at de trenger smøring. Jeg brukte sånn olje spray oftere enn en gang i mnd, men den begynte å knirke igjen etter kun noen dager. Det har ingen av de andre vognene mine gjort. Og jeg har hatt MANGE[;)]

ORIGINAL: Bare Sissi

Vet at de trenger smøring. Jeg brukte sånn olje spray oftere enn en gang i mnd, men den begynte å knirke igjen etter kun noen dager. Det har ingen av de andre vognene mine gjort. Og jeg har hatt MANGE[;)]

ok godt folk har vær sin mening om sånn da hehe jeg elsker i alle fall den vogna... ;)

simo kombi eller en eller emmaljunga med 4 hjul! med den vinteren vi hadde i bergen i år, skal jeg hvertfall ha 4 hjul på barnevognen!!

En ting er sikkert, jeg skal IKKE ha vogn med 4 hjul! Har hatt det til snuppa, og det er Altfor tungt til mine betente hender![:'(]
Regner med det blir ei søskenvogn, og kanskje ei enkel 3hjulsvogn attåt...

ORIGINAL: krezz

En ting er sikkert, jeg skal IKKE ha vogn med 4 hjul! Har hatt det til snuppa, og det er Altfor tungt til mine betente hender![:'(]
Regner med det blir ei søskenvogn, og kanskje ei enkel 3hjulsvogn attåt...

Burde teste Emmaljunga cerox 360. Den har 4 hjul, men de to små foran er svingbare. De kan også låses. Det er en helt super vogn.
Angrer på at jeg solgte min [&:]
Så må nok til sverige å kjøpe ny[:D]

ORIGINAL: pusurask

gå inn på vg.no, hadde vært test av barnevogner i sverige[:)]

hadde du link ?

Er stort sett ingen vits å se på de barnevogntestene.
Man må bare finne en vogn man selv liker.
Flere av testene har de testet vognene for feil vektklasser osv.

Jeg har simo kombi vogn nå og er kjempe fornøyd[:)]Den har ikke knirket eller noe på de 5 mnd jeg har trillet med den iallefall[:D]
Jeg må jo ha søskenvogn så litt usikker på åssen det blir..Vil ha med 4 hjul.Driver å ser litt rundt forbi på nettet[;)]

Jeg er kjempefornøyd med simo duo som vi har til storebror. Tror det blir enten simo duo eller emmaljunga mondial duo denne gangen. Skal vente og se om det er gutt eller jente, og så velge vogn etter hvilken farge jeg har mest lyst på.[:D]

Har forresten brukt simoen utrolig mye, aldri smurt den, og ikke hørt et eneste knirk.[;)][:D]

Storebror har en teutonia mistral som jeg elsker men han trenger den jo i bhg til han er 3 år så tenkte litt å kjøpe en brukt teutonia 3-hjuling. Kan jo bruke bagen som jeg hadde til storebror.

Back
Topp