Vogner som er enkle å legge sammen

Frödinger

Andre møte med forumet
Vognen jeg har lyst på er litt stor og tung og ikke den beste vognen å klappe sammen og frakte i bil. Tenker derfor det er praktisk å kjøpe en ekstra vogn som er enkel å legge sammen og tar liten plass i bil, samtidig som den er stødig med god kvalitet.

Noen som har en vogn som er enkel å legge sammen som de vil anbefale? Noen av Stokke-modellene, kanskje?
 
Vi kjøpte uppababy vista v2, den er skikkelig stødig og god, super enkel å slå sammen og tar liten plass i bilen. Er veldig fornøyd med den!
 
Bugaboo buffalo er enkel, så vil tro fox er det og
 
Må si meg enig med starflower her alså :) har også uppababy vista v2, og den vognen er bare helt super! Du kan til og med klapse liggedelen litt sammen så den tar mindre plass :) og den kan brukes som søskenvogn :)
 
Vi kjøpte uppababy vista v2, den er skikkelig stødig og god, super enkel å slå sammen og tar liten plass i bilen. Er veldig fornøyd med den!
søker litt på Finn ettersom jeg gjerne vil ha to vogner og kan spare litt, men det står ikke V2 på noen uppababy vista-vognene. Vet du noe om v2 er vesentlig bedre enn andre uppababy vista-modeller, noe man bør styre unna eller noe som fungerer like godt :) ?
 
søker litt på Finn ettersom jeg gjerne vil ha to vogner og kan spare litt, men det står ikke V2 på noen uppababy vista-vognene. Vet du noe om v2 er vesentlig bedre enn andre uppababy vista-modeller, noe man bør styre unna eller noe som fungerer like godt :) ?
Jeg vet ikke dessverre, men fant denne linken:https://strolleria.com/blogs/news/2020-uppababy-vista-v2-vs-2019-uppababy-vista-comparison
Jeg kjenner noen andre som har den eldre modellen og vet at de er like fornøyde i hvert fall!
Vi kjøpte vår på babyshop :)

Jeg lette litt på finn selv før vi kjøpte og fant bare 2 stk så jeg tror ikke de er så veldig enkle å få tak i brukt. Babyshop har 10% innmeldingsrabatt da, men 10% er ikke veldig mye.
 
Ville tatt meg en tur på Babyshop eller Barnas Hus o.l og kanskje se litt på vogn? Forstår det er en du har lyst på, men hva om du finner en annen som dekker alle behov, så slipper du å ha to? :)

Det sparer en jo mest penger på :)
 
Syns babyjogger city elite er enkel å legge sammen. Evt en city mini GT, med bag. Er bare ei snor man drar i så faller den sammen. Har både den og city select, og bag som passer begge understell. Funker som bare det. Å med en 9 seter peugeot traveller så er der ikke mye bagasjeplass. Da er det fint med to vogner som blir passe flate:hilarious::)
 
Jeg vet ikke dessverre, men fant denne linken:https://strolleria.com/blogs/news/2020-uppababy-vista-v2-vs-2019-uppababy-vista-comparison
Jeg kjenner noen andre som har den eldre modellen og vet at de er like fornøyde i hvert fall!
Vi kjøpte vår på babyshop :)

Jeg lette litt på finn selv før vi kjøpte og fant bare 2 stk så jeg tror ikke de er så veldig enkle å få tak i brukt. Babyshop har 10% innmeldingsrabatt da, men 10% er ikke veldig mye.
Tusen takk! ut i fra linken du sendte, så ser jeg at det ikke er store forskjellene på de mtp plass og legge sammen, så jeg har funnet en "gammel versjon" som jeg skal få teste og sikkert ender opp med å kjøpe. Tusen hjertelig!
 
Ville tatt meg en tur på Babyshop eller Barnas Hus o.l og kanskje se litt på vogn? Forstår det er en du har lyst på, men hva om du finner en annen som dekker alle behov, så slipper du å ha to? :)

Det sparer en jo mest penger på :)
Får rett og slett ikke dekket alle behov i èn vogn, derav spørsmålet ;) Og nå har jeg funnet det jeg var ute etter til godt under prisen av èn ny, så det løste seg jo helt fint, dette :)

Tusen takk for alle fine svar!
 
Tusen takk! ut i fra linken du sendte, så ser jeg at det ikke er store forskjellene på de mtp plass og legge sammen, så jeg har funnet en "gammel versjon" som jeg skal få teste og sikkert ender opp med å kjøpe. Tusen hjertelig!
Så bra den var til nytte! :p
 
Jeg har vogndilla:p men etter mine erfaringer så finner man aldri alt man vil ha i 1 vogn. Itilegg til hovedvognen fra bugaboo har vi også en Stokke Scoot som er veldig enkel å bruke som kjøpesenter/byvogn. Liten, snerten og lett å ta inn og ut av bil. Åsså er det veldig enkelt å klikke bilstolen på understellet. Når barnet blir stor nok til å sitte er det veldig greit med en lett trille synes jeg, kjekk å ha liggende i bilen eller bruke på ferie og reiser:) bemoo easy fly lux er veldig snerten og enkel trille synes jeg, rimelig og absolutt verdt pengene:)
 
Back
Topp