Vogner med babystol på ikea???

Mr.Darcy

Gift med forumet
Ja har dem det....altså handlevogner med babystol/sete på ikea????

Skal dit på torsdag, og det er jo en evighet siden jeg var der sist....og da hadd ejeg heller ikke barn med meg.....

(føler meg litt teit nå....men det får "brista eller bera"[;)])

Det har dem i Stavanger.. [:)]

Mener å huske de har det på Alnabru...men en liten stund siden sist jeg var der så kan hende jeg bare drømmer nå....[;)]

ORIGINAL: løve78

Mener å huske de har det på Alnabru...men en liten stund siden sist jeg var der så kan hende jeg bare drømmer nå....[;)]

det er nemlig her jeg skal....ikea på furuset....

hmmm....må altså ta med meg vogn for sikkerhetsskyld.....( jeg må huske å si ifra til venninna mi og da...)

De har på Alnabru ja. Men jeg fant ikke ut av hvordan de justeres. Jenta mi lå så merkelig i den at jeg måtte ta et bilde av det hele [;)].

Hadde tatt med vogn om jeg ikke skulle handle så mye. Da kan lille gullet ditt skjermes litt fra all støyen og alle menneskene også. Det er jo SLITSOMT å vase rundt i den butikken...

ORIGINAL: Labambie

Ja, de har på Alnabru. Men de er veldig bratte og laget av hardplast. Ta med deg en pledd eller noe så ungen kan sitte på. Jeg tror nok de kan justeres så de ikke blir så bratte i ryggen..

ok...takk[:)]

ORIGINAL: Muskatt

De har på Alnabru ja. Men jeg fant ikke ut av hvordan de justeres. Jenta mi lå så merkelig i den at jeg måtte ta et bilde av det hele [;)].

Hadde tatt med vogn om jeg ikke skulle handle så mye. Da kan lille gullet ditt skjermes litt fra all støyen og alle menneskene også. Det er jo SLITSOMT å vase rundt i den butikken...

Ja er egentlig mest for, å ta med meg vogn...men så kom jeg på at jeg kunne handle julegaver i samme slengen (tallerkner o.l.) og da må jeg ha handlevogn...

Back
Topp