Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter å ser etter ny trille... Har litt lysst på en trehjuling, men jeg syns de ser ut som om de tipper lett. Så dere som har erfaring har dere opplevd noe slikt?
ORIGINAL: *~Tammis~*
Ja jeg opplevde at Quynne Comforten jeg hadde tippet. Men det var da sportsdelen var fra med og den sto i liggestilling. Hadde jeg ikke vært kjapp nok når den tippet så hadde Snuppa gått med hodet i asfalten.
Men det er kun i den stillingen den tippet da.
Men One tree hill vogna har jeg aldri opplevd å tippe.
Ps. Det er fult mulig å tippe med en 4-hjuling også
quote:
ORIGINAL: henriette21
quote:
Jeg sitter å ser etter ny trille... Har litt lysst på en trehjuling, men jeg syns de ser ut som om de tipper lett. Så dere som har erfaring har dere opplevd noe slikt?
jeg har fått høre at de er veldig vanskelig og styre pågrunn av at de bare har 3 hjul..
så jeg vil ikke anbefale det!!
det er faktisk stikk motsatt.
Og er det bare noe du har hørt og ikke erfart selv så bør du ikke anbefalle noe
quote:
ORIGINAL: henriette21
quote:
jeg har fått høre at de er veldig vanskelig og styre pågrunn av at de bare har 3 hjul..
så jeg vil ikke anbefale det!!
det er faktisk stikk motsatt.
Og er det bare noe du har hørt og ikke erfart selv så bør du ikke anbefalle noe