vogner i bhg *insp.*

iThief

Elsker forumet
er det bhg som vil at ungene skal ha med vogn. kan de kreve det? eller er det foreldrene som krever at barna skal sove ute?
har aldri vært snakk om det i bhgen til snuppa. der har de soverom, med grindsenger til de minste. og de store ligger på madrass på gulvet.

I bhg vår ser de helst at barna sover i vogner ute.
Og det syns jeg er helt ypperlig!

Alle sover ute i barnehagen te snuppa, og har aldri hørt noe om at de kan sove inne.
Syntes det er bare bra at de sover ute jeg siden alle unger har godt av frisk luft.

i mine sin bh så sover alle ut pga plassen. de har et stort party telt over terrassen slik at de kan sove ute i all slags vær. synes det er helt topp[:D]

I bhg til snuppa har de soverom med sprinkelsenger til de minste, og madrasser på gulvet for de litt større. De sa at hvis man ville at de skulle sove ute måtte man ta med egen vogn.
Pleier alltid å ned til barnehagen, så hadde ikke akkuratt gidda å trille vogna tom oppigjen[8D][:D]

I første bhg Nate gikk i måtte de sove ute - dvs kunne ikke kreve det, men om man ikke hadde med vogn, måtte man selv ha med seng til å ha inne - var ingen soverom, og ingen av barna sov inne.

I Bhg han går i nå har de soverom inne, men jeg ønsker at han skal sove ute og det er OK for bhg. Den timen ute i frisk luft er gull verdt når alternativet er å ligge inne på et klamt soverom hvor 8 andre barn ligger og puster.

Det er nok bhg ja som vil det. Blitt mer og mer vanlig at barn sover i medbrakte vogner. Men i bhg til jenta mi, så var de supre med å tilrettelegge da hun ikke var vandt til å sove i vogn på dagtid. Hadde med reiseseng og hun sov på et av lekerommene[:)] Litt etterhvert så begynte de å vende henne til å sove i vogn, så nå sover hun ute i vogn med alle de andre barna.[;)]

I barnehagen til snuppa kan vi som foreldre velge selv hvor de vil sove. Hvis ungene skal sove inne, har de sprinkelsenger til dem inne på noen forskjellige rom. Hvis ungene skal sove ute, har foreldrene med vogn til dem. Synes dette er veldig kjekt, noen er vant med å sove ute, mens andre sover inne. Vi har aldri fått snuppa til å sove ute i vogn, mens andre unger sover ikke når de ikke får gjort det. Godt det er lagt til rette for at ungene er forskjellige.

Bhg til Robin krever at vi har barnevogn.De har ikke soverom til ungene,så da må vi ha vogn så han sover ute.Er det veldig kaldt eller ekstra ruskete vær sover ungene inne i garderoben i vognene sine.

Back
Topp