Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppMadrass, laken og skinn oppå der ja![]()
Samme som her, men tisselaken imellom madrass og laken.Madrass, laken og skinn oppå der ja![]()
Kommer tisset seg gjennom lammeskinnet? Er helt grønn, aldri hatt tisse/gulpe/bæsje uhell i vogn med min forrigeSamme som her, men tisselaken imellom madrass og laken.
Nei Gjør nok ikke det, men mere praktisk å vaske tisselaken enn lammeskinnet føler jeg ! Det tåler litt mere. Så tar bort lammeskinnet om vi må skifte I vogna og har en gulpeklut under hodet til barnet oppå lammeskinnetKommer tisset seg gjennom lammeskinnet? Er helt grønn, aldri hatt tisse/gulpe/bæsje uhell i vogn med min forrige![]()
Ah sånn sett. La bare sånn engangsstelleunderlag under de få gangene jeg bytta i vogna. Ikke mange gangene det skjedde da.Nei Gjør nok ikke det, men mere praktisk å vaske tisselaken enn lammeskinnet føler jeg ! Det tåler litt mere. Så tar bort lammeskinnet om vi må skifte I vogna og har en gulpeklut under hodet til barnet oppå lammeskinnet
Funker fint det også !Ah sånn sett. La bare sånn engangsstelleunderlag under de få gangene jeg bytta i vogna. Ikke mange gangene det skjedde da.
Ja, var ikke så mye ute jeg. I alle fall ikke de første 3 mnd. Likte ikke å amme offentlig med skjold og han tok ikke bryst uten de første 10 ukene og måtte legges til annenhver time og lå gjerne opp mot en time og diet. Så jeg var mye hjemmeFunker fint det også !jeg var ute på farten hele tiden, og var ofte overrasket over hvor få steder som har stellebord. Så det ble endel skift I vogn og I bilen her..
Hehe ja blir sånn da ! Jeg var vell hjemme totalt 1 uke jeg de første 3 mnd.. hadde ikke ro til å være hjemme ^^ Så vi skiftet over altJa, var ikke så mye ute jeg. I alle fall ikke de første 3 mnd. Likte ikke å amme offentlig med skjold og han tok ikke bryst uten de første 10 ukene og måtte legges til annenhver time og lå gjerne opp mot en time og diet. Så jeg var mye hjemmeog sommeren var jo glovarm og full av klegg, så var mye inne da også gitt
![]()
Ser an væretSkal dere bruke skinn i sommer?
Jeg kom til skade å sovne på et lammeskinn ute på terrassen for leden og våkna aldeles klissblautTenkte stakkars unge, haha. Men trenger kanskje ikke så mye klær da.
Ja, det er ikke en umulighet her heller igrunnen.Ser an væretkan like fort være 8 grader og sludd liksom.
Mange bruker det uansett, men jeg ser ikke behovet om det er skikkelig varmt.Ja, det er ikke en umulighet her heller igrunnen.
Det følger jo med vogna?Oi. Merker jeg er grønn når det kommer til å "bygge opp" vogn. Er dette noe man burde gjøre? Og hvor får man tak i madrass til vogn???
Det følger jo med vogna?
Den følger nok med vognbaggenOi. Merker jeg er grønn når det kommer til å "bygge opp" vogn. Er dette noe man burde gjøre? Og hvor får man tak i madrass til vogn???
Jeg brukte ikke lammeskinn hele sommer og tidlig høstSkal dere bruke skinn i sommer?
Jeg kom til skade å sovne på et lammeskinn ute på terrassen for leden og våkna aldeles klissblautTenkte stakkars unge, haha. Men trenger kanskje ikke så mye klær da.