Vognen veltet over

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg satt på bussen i dag, og det var 3 damer med barnevogn. Jenta mi er i bhg, så jeg var alenr og barnefri. Den ene moren gikk plutselig fra vognen og stod og tekstet på mobilen sin litt lenger bak i bussen. Min første tanke var altså "hva i all verden er det hun driver med!?" Det er alltid viktig å stå ved vognen. Etter noen minutter veltet denne stilige TFK vognen og ut datt babyen. Alle på bussen ble forskrekket og prøvde å hjelpe. Moren løp bort og vognen var stående oppe igjen og barnet ble skremt, men det gikk bra. Hun sjekket ikke om barnet skadet seg. Hun stod ved vognen for så å begynne å ringe rundt og vognen holdte på å velte flere ganger. Jeg ble så provosert at jeg sa "nå må du passe på så ikke vognen din velter. Tlf kan du da vente med til du har gått av bussen". Skjønner liksom ikke helt tankegangen til denne damen altså. Fikk utrolig vondt av å se denne babyen fly ut av vognen. Var jo så liten at den ikke var festet med belte heller.

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff,hadde det skjedd meg hadde jeg fått panikk!! Hadde ni holdt i den vogna til jeg gikk av da ja! Og selvfølgelig sjekka babyen!! Mye rare mennesker med rare prioriteringer altså.....

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Så bra du sa i fra! Passet hun bedre på etterpå da eller?
Har forresten erfaring med tfk-vogner som velter i bhg. De er ikke særlig stødige. Men uansett må man jo passe på alle typer vogner på bussen!

Kjære vene. Stakkars baby.
Jeg må si at smarttelefoner er noe av det værste oppfinnelsen som har kommet ut. Foreldre som er mer opptatt av å taste enn å følge med på barna sine. Folk taster i biler og taster i selskap.

Uansett bør man holde vognen fast når man er på et transportkjøretøy. Vet jo aldri hva som kan skje.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så bra du sa i fra! Passet hun bedre på etterpå da eller?
Har forresten erfaring med tfk-vogner som velter i bhg. De er ikke særlig stødige. Men uansett må man jo passe på alle typer vogner på bussen!

Jeg er av samme oppfatning som deg. Det var grunnen til at jeg valgte en Simo vogn nå og Emmaljunga med min første. De er ganske stødige, men jeg holder vognen alltid. Hun holdte vognen etter jeg sa i fra, men hun virket liksom ikke som hun brydde seg.

Bra du sa ifra :) Viktig med god og stødig vogn! I tillegg til foreldre som passer på barna sine!

Så ekkelt!!
Hadde det skjedd meg hadde jeg ikke turt å rikka meg fra å holde begge hendene på vogna! Stødig emmaljunga vogn her også ;)

Jeg satt på kjøpesenteret en gang når mini var baby og så en dame gå opp rulletrappa med baby i bagvogn og 2 små som stod i rulletrappen sammen med henne. Hun var så opptatt av å holde den ene av de små i hånden at hun mistet taket på barnevognen. Vogna tippet og babyen stupte ut av vogna. På mirakuløst vis klarte hun ta i mot den lille babyen over skulderen sin. Skjønner ikke at folk må gå i rulletrappa med barnevogn når heisen er rett ved siden :eek:

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Det er jo ikke lov å kjøre barnevogna i rulletrappa. Det er jo derfor det finnes heis. Stakkar babyer. Skulle vært sertifikat for å få lov til å bli foreldre. Jeg klikker i vinkel når jeg ser mødre trille på barna sine med røyk i munnen. Det er det værste jeg har sett til nå. Håper aldri jeg ser noen miste barnet ut av vogna. Da tror jeg den mammaen hadde fått så ørene hadde flagret. Jeg kan bli ganske grov.

Så ekkelt!!
Hadde det skjedd meg hadde jeg ikke turt å rikka meg fra å holde begge hendene på vogna! Stødig emmaljunga vogn her også ;)

Jeg satt på kjøpesenteret en gang når mini var baby og så en dame gå opp rulletrappa med baby i bagvogn og 2 små som stod i rulletrappen sammen med henne. Hun var så opptatt av å holde den ene av de små i hånden at hun mistet taket på barnevognen. Vogna tippet og babyen stupte ut av vogna. På mirakuløst vis klarte hun ta i mot den lille babyen over skulderen sin. Skjønner ikke at folk må gå i rulletrappa med barnevogn når heisen er rett ved siden :eek:

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Høres grusomt ut! Helt utrolig hvor uforsiktige noen mødre er. Man skulle trodd at etter å ha gått gravid så lenge vil man gjøre alt for å beskytte barna sine, men noen er så skamløst uforsiktige at jeg blir kvalm.

Oi, hadde ikke visst om jeg skulle filmet som bevis eller ringt politiet. Om hun er sånn ute offentlig, tenk hvordan hun er bak skjulte dører...?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg hadde gjort som du,sagt ifra.Jeg blir mega sint på slik egoistisk oppførsel! vi var på lekeland for noen uker siden i småbarnsavdelingen.Der løper barna rundt og koser seg.Da måtte det jo vær en mamma som kom å la babyen sin på 5-6 mnd på gulvet der.Greit nok om en sitter der med han,men nei,hun gikk utav for å gjøre gudene vet hva.I mens holdt jeg på med mi datter å snudde meg å så at rett ved der han lå bygget barn tårn av store klosser (som man kan sitte på).Hele greia raste over han lille mens jeg var på vei bort,å han hylte selvsagt.Jeg ble så forfjamsa å tok han opp,SÅ kom mammaen flirende "ojda"!

Back
Topp