Vogndilla!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har funnet en vogn jeg ønsker meg (igjen). Leste denne bloggen og nå vil jeg ha denne vogna:
http://www.vognverden.blogspot.no/2014/08/silver-cross-pioneer-ultralett-duovogn.html?m=1
Skjønner ikke hva det er med meg, jeg finner en ny vogn jeg vil ha stadig vekk. Godt jeg ikke er rik, da ville jeg sikkert sløst med pengene mine;)
Tror nok jeg har funnet min interesse, barnevogner og kanskje barneklær og barneutstyr generelt.
Kanskje drømmejobben min hadde vært å jobbe på babyshop eller barnas hus?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg trodde det var den andre silver cross du linket til den paparplyvognen. Synes den så kjempe fin ut, men 3400kr for en paraplytrille synes jeg er i det meste laget.

Synes også vogner er gøy, mye fint, men desto mer stygt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den hadde sambo digga, han elsker gult!

Skal vi ha trille blir det bumbleride flite eller Maclaren.
Men føler Bugga nesten er som en trille noen ganger, men skulle gjerne hat en man kan ha med til gaten.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Den hadde sambo digga, han elsker gult!

Skal vi ha trille blir det bumbleride flite eller Maclaren.
Men føler Bugga nesten er som en trille noen ganger, men skulle gjerne hat en man kan ha med til gaten.


Sent from my iPad using BV Forum
Samma her, han heier på LSK bare fordi de har gule drakter!
Tenker det kan være praktisk med en trille som tar minimal plass i bilen, men den vi har nå tar ikke kjempestor plass hvis vi tar av bakhjulene.
Vi får se, kan jo hende behovet dukker opp når hun blir større.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Elsker vogner jeg også :) vi har tre barn og har sikkert hatt 15 vogner :) akkurat nå har vi Emmaljunga Classic, paraplytrille fra McLaren og en trille fra Mamas and Papas.

Kommer alltid tilbake til Mountain Buggy da- finnes ikke bedre vogn å trille enn det. Men vil ikke ha henne vendt vekk fra meg før hun er en del eldre- neste sommer kanskje :)
 
Har sett en fra Mamas og Papas også som er fin og gul. Armadillo!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Naboen skal selge en strøken bugaboo buffalo til 5000kr. SÅ lyst på!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Åh, den silvercross'en var fin!!! Jeg har så lyst på ny vogn, det har jeg hatt siden før vi fikk den vi har i hus (har arvet en quinny etter fetteren til lillemann). Nå må vi snart over i sportsdelen, for han er så utrolig nysgjerrig, men jeg vil så gjerne ha han vendt mot meg en god stund til, og det går ikke med den vognen vi har.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh, den silvercross'en var fin!!! Jeg har så lyst på ny vogn, det har jeg hatt siden før vi fikk den vi har i hus (har arvet en quinny etter fetteren til lillemann). Nå må vi snart over i sportsdelen, for han er så utrolig nysgjerrig, men jeg vil så gjerne ha han vendt mot meg en god stund til, og det går ikke med den vognen vi har.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er fint med de med svingbare fremhjul ar man kan ha barnet mot seg. Vogna var ikke så verst på pris heller, den skulle bare kommet på markedet for et halvår siden!
Men da ville ikke jeg ha svingbare fremhjul da....

Har samme type vogn, bare "billig-utgaven". Så klarer meg jo:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ja, det er fint med de med svingbare fremhjul ar man kan ha barnet mot seg. Vogna var ikke så verst på pris heller, den skulle bare kommet på markedet for et halvår siden!
Men da ville ikke jeg ha svingbare fremhjul da....

Har samme type vogn, bare "billig-utgaven". Så klarer meg jo:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja, jeg klarer meg jo, jeg også, men merker at den vognen vi har, har vært brukt i noen år før oss. Og at det fortsatt sitter i noe skuffelse over ikke å ha kjøpt ny vogn. Det er litt av det jeg forbinder med å bli mamma, og føler meg rett og slett snytt. Men så er det mye penger å bruke når man har gratis alternativer som funker akkurat nok. Men vi får se hvordan det blir når vi bytter til sportsdelen. (Kunne likevel tenkt meg å prøve og se silver cross'en "live".)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, jeg klarer meg jo, jeg også, men merker at den vognen vi har, har vært brukt i noen år før oss. Og at det fortsatt sitter i noe skuffelse over ikke å ha kjøpt ny vogn. Det er litt av det jeg forbinder med å bli mamma, og føler meg rett og slett snytt. Men så er det mye penger å bruke når man har gratis alternativer som funker akkurat nok. Men vi får se hvordan det blir når vi bytter til sportsdelen. (Kunne likevel tenkt meg å prøve og se silver cross'en "live".)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kjøpte jo ny vogn når vesla var 3,5 måneder. Vi hadde nemlig også arvet en gammel en, og jeg hadde så lyst på en ny.
Men nå har jeg funnet en enda finere!
Har lyst å dra å se på den i håp om at jeg ikke liker den likevel:D
 
Jeg kjøpte jo ny vogn når vesla var 3,5 måneder. Vi hadde nemlig også arvet en gammel en, og jeg hadde så lyst på en ny.
Men nå har jeg funnet en enda finere!
Har lyst å dra å se på den i håp om at jeg ikke liker den likevel:D
Hehe, ja, det er jo lov å håpe. :) Det som er så forbasket irriterende er at mannen er så himla fornuftig og har argumenter med hold. Mine er stort sett følelsesbasert, og til og med jeg skjønner at man ikke kan kjøre på følelser hele tiden (da hadde jeg nemlig vært veldig fattig!!) ;)
Vet du forresten hvor man kan få sett den??!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, ja, det er jo lov å håpe. :) Det som er så forbasket irriterende er at mannen er så himla fornuftig og har argumenter med hold. Mine er stort sett følelsesbasert, og til og med jeg skjønner at man ikke kan kjøre på følelser hele tiden (da hadde jeg nemlig vært veldig fattig!!) ;)
Vet du forresten hvor man kan få sett den??!


Sent from my iPhone using BV Forum
Så vidt jeg vet er det bare vognverden som har den i butikk, og de ligger på Røa i Oslo.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Kan du ikke selge den du har kjøpt?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så vidt jeg vet er det bare vognverden som har den i butikk, og de ligger på Røa i Oslo.
Ah, men da kan jeg jo bare trille bort der en dag!! En god unnskyldning for å gå en litt lengre tur. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan du ikke selge den du har kjøpt?


Sent from my iPhone using BV Forum
Var det meg du mente? Jeg kan jo sikkert det, men siden den bare kostet 4500 ny og den er knæsj orange tror jeg ikke jeg får mye for den.
Bagen er også blitt flekkete etter at en 2 - åring klinte solkrem på kantene... (kjedelig med foreldre som ikke passer på).


Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp