Vogndilla!!

jippiapril

Nr 3 i magen :)
oj oj... kjenner jeg begynner å få vogndilla. Går og grubler på vogn dagen lang... Trenger vi søskenvogn mon tro?? Blir 25 mnd. mellom barna. Tror kanskje vi bare må vente og se før vi kjøper det. 

Ellers har vi en quinny zapp extra, som vi bruker masse. En boogaboo cameleon som vi bruker lite pga ødelagt understell, og en gammel simo, som storebror bruker som barnehagevogn.

Spørsmålet er.. Skal vi kjøpe nytt understell til bugabooen, som er ganske dyrt.. Leste 4000 et sted! Eller kjøpe en brukt vogn med mer stødige hjul, som er lettere å gå tur med i skogen, tursti... Men da blir jo aldri bugabooen brukt og det er også litt trist.. 
Åååå.. jeg er så i tvil.... Godt jeg har lang tid igjen å gruble

hihi. vogndilla kan man vel si at du har ja :P

vi har en emmaljunga og ei trille til mini som nærmer seg 2.. vet ikke helt når de små slutter å sove i bhg, så jeg er usikker på om jeg må skaffe en ekstra vogn til soving for han der når jeg har tenkt å bruke emmaljungaen til babyen når den kommer..

hvis mini ennå har behov for vogn å sove i når mai nærmer seg, så tror jeg løsningen får bli å kjøpe en enkel sportsvogn som tar noe mindre plass enn emmaljungaen men som alikevel er mer stødig enn ei trille.. tar det litt som det kommer tror jeg..

hehe, her og er det litt vogndilla;) Vi kommer nok til å gå for søskenvogn, og da blir det en bugaboo donkey<3  Hadde vi hatt bil så hadde vi droppa søskenvogn, men siden vi ikke har det kommer vogn til å bli brukt en del. Når vi kjøper donkey slipper vi å ha en enkeltvogn til hver av ungene i tillegg siden denne kan gjøres om til enkeltvogn som jeg kan bruke til minsten når storesøster er i barnehagen. Samtidig har jeg veldig lyst til å bruke emmaljungaen vi har nå til nestemann og, bare kjøpe bag til den, men da må vi kjøpe en ny vogn til barnehagebruk og kanskje en rimelig søskenvogn i tillegg. Kunne gjerne kjøpt vogner i fleng, men vi har ikke plass til å ha så mange vogner :p 

Jeg finner nye vogner hele tiden som jeg må ha, for så å kassere den neste uke.

Nå lurer jeg på tfk + multibag.

4000 hørtes veldig mye ut, ville sjekket hva det koster å bestille understell fra utlandet. 

Tfk er den vognen vi oftest får inn i forhold til reklamasjoner hos den butikken jeg jobber i hos barnas hus. Kan selvfølgelig være tilfeldigheter altså, men bare sier det;)

Jeg har også lyst på ny vogn!!! Men her blir storebror nesten 3 år når lillebror kommer, så jeg må vel bruke storebror sin...kjedelig!! Men billig da...;)

Noen som har erfaring med Brio? Happy eller Go??

oktober85 skrev:
Tfk er den vognen vi oftest får inn i forhold til reklamasjoner hos den butikken jeg jobber i hos barnas hus. Kan selvfølgelig være tilfeldigheter altså, men bare sier det;)

Tusen takk, knallbra å vite :) Alle typene, eller en spesiell? Og er det det samme som går igjen?

MittAndre <3 skrev:
Jeg har også lyst på ny vogn!!! Men her blir storebror nesten 3 år når lillebror kommer, så jeg må vel bruke storebror sin...kjedelig!! Men billig da...;)

Og akkurat i det jeg skrev det fikk jeg kjøpt ei Emmaljunga 2009-modell til utrolig bra pris!!! Superfornøyd!!! Jippi!!

Mye fine vogner der ute ;-) men jeg skal ha fire hjul og de skal være store så de funker fint i snøen her, og da er det ikke så mange alternativer egentlig, som er anbefalt. Søskenvogn skal jeg ikke ha. Gutten min bruker knapt vogn lenger så det blir bortkasta penger for oss

Gullet2012 skrev:
Noen som har erfaring med Brio? Happy eller Go??

Lurer jeg også på....  vi har egentlig bestemt oss for Brio Happy duovogn, men vil gjerne høre noen erfaringer først :):)

Hehe, jeg har og vogndilla!!! 

Vi har nå ei simo kombi (kjøpt brukt til storebror) - men den ble heldigvis ødelagt ;) Så nå blir det emmaljunga city cross til lillen i magen ;)

I tillegg har vi en buggaboo bee :)

Hos oss blir det ca 27 mnd mellom de og tror ikke vi skal ha søskenvogn. Han er ikke noe glad i å sitte i vogn allerede nå;) 

Back
Topp