Vogndilla *med bilder*

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Jeg har blitt fullstendig gal etter vogner :p

94d9e584bcab7787d09a4323c03160be

120c85a3377cde148095225da92ece78

Veldig fine vogner begge to:)

Takk :D Spent på hvilken av de som vil bli mest brukt, og hvilken av de vi velger å spare til neste generasjon :p

Jeg kjøpte en tfk på salg i uke 14? Og solgte den igjen nå til fordel for en ny bugaboo i uke 27:p haha, har ikke prøvd de engang. Lurer på hvordan det blir når mini er født :D

Ja kan vel si jeg har det også. Første vogna var Brio ( med første jenta) , vogn nr 2 Emmaljunga City Cross ( med andre mann) og blir det søskenvogn Bugaboo Donkey! :) elsker å få ny vogn til ny baby ❤️

Jeg kjøpte en tfk på salg i uke 14? Og solgte den igjen nå til fordel for en ny bugaboo i uke 27:p haha, har ikke prøvd de engang. Lurer på hvordan det blir når mini er født :D
Hvem Bugaboo da? Elsker de vognene ❤️

Vogner <3 ELSK...
Hatt så mye vogner til mine to, håper det holder med Bugaboo Buffalo med to understell og en trille denne gangen..
Har en baby jogger city mini også.

Lyst på en Bee... :-P haha

Jeg kan vell også kalle meg vogngal.. har nå lyst på en ny, men mannen sa stopp :( har en I bilen, en inne til soving, en hos mine foreldre og en hos svigers. Samt en søskenvogn stående å vente på oss her..

Jeg burde kanskje pakke vogna ut av eska og slikt snart. Sjekke at den faktisk er hel :)

Back
Topp