vogndilemma

Lene

Flørter med forumet
har et godt tilbud på ei easywalk qtro her.. og den er PERFEKT! med ett eneste unntak: sportsdelen kan ikke snus, og lille må sitte vendt fra meg.. :( Kjenner jeg vegrer meg veldig for akkurat det, storebror på snart 3 har alltid sittet vendt mot meg, kun ved noen få tilfeller han har sittet andre veien.. Litt redd for at jeg kommer til å angre på kjøpet når vi må over på sportsdelen

noen som har tips til andre firhjulinger med svingbare framhjul som er like gode ut som hjulene på qtro'en, men der jeg slipper å snu lille bort fra meg?
 
Bugaboo cameleon kan snues den vegen du vil :) forhjulene er låsbare og svingbare.
 
takk for tips :) Men hjulene ser ikke spesielt vintervennlige ut..? med at vi går enda en snøfull vinter i møte, så hadde sett for meg litt mer robuste framhjul slik som det ser ut som qtro'en har (det aller beste hadde jo vært en emmaljunga med svingbare framhjul i normalstørrelse, men det er jo bare ønsketenkning :p )
 
De bytter du bare ut ;) Bugaboo selger egne vinterhjul, disse er riktignok ikke svingbare.
Vi har kjøpt Bugaboo Cameleon og har både vinterhjul og sommerhjul til den

Her ser du vinterhjulene

cameleon-vinterhjul.jpg



Oi.. digert bilde...
 
Og jeg ser ikke for meg at det er noe særlig problem at den ikke har svingbare vinterhjul, for vogna er lett å trille uansett.
 
Sniker fra januar 2014... Eg har easywalker quatro som sportsvogn til jenta mi, og planen er å kjøpe bag til denne og ha til lille bebisen som kjem. Har samme tankar som deg rundt dette med sportsdelen vendt fra meg.. MEN, sportsdelen har VELDIG stor luke, så du har full oversikt over barnet heile tida mens kalesja er oppe. Og det kjennes betryggande ut! Og når kalesja er sammenlagt, ser du også bebisen veldig godt!
Eg hadde bugaboo sist, først som bagvogn, så som sportsdel og var veldig fornøyd med den! Einaste grunnen til at me skrifta vogn var at bremsane røyk. Brukte vinterhjulene dei dagane det var snø, og svingbare når det var bert på bakken. Den nye utgava av bugaboo har også større svingbare hjul enn den eldre utgaven. Ser veldig gode ut!

Håpe du finne ut av valget ditt!
 
Sniker litt :) har du sett det nye duo S understellet til Emmaljunga?
 
takk for mange gode tips, verdt å sjekke ut :) det emmaljunga-understellet så jo helt genialt ut, bare spørs om mannen er enig i å kjøpe nytt.. ;)
 
Back
Topp