Vognbonanza

Alle mine 5 barn har måttet bytte til sittedel når de har vært 4-5mnder, for da har de snudd seg i vogna! :wideyed: Stokke sin liggedel kan egentlig brukes lenge (til rundt 10mnder tror jeg?), men det har jo ikke hjulpet meg når de plutselig snurrer rundt:hilarious: Har prøvd med seler oppi uten hell, så har blitt å ‘legge’ sittedelen så mye som mulig så de sitter fast med seler og ikke kan falle ut:p Vanskelig å vite hvor tidlig de blir mobile på forhånd, og hvor lenge man kommer til å kunne bruke liggedelen ;)
 
Vi har hatt emmaljunga edge duo. Elsker at bagen er stor og romslig, og vogna er en drøm på alt føre. Vi hadde svingbare forhjul. Ble aldri helt komfortabel med sittedelen, så vi kjøpte superviking ergonomisk sittedel. Som billige har vi babyjogger city mini GT, både med bag og sittedel.

Siden dette er sistemann, tenkte vi å kjøpe bugaboo fox2 denne gangen fordi vi har mange venner som er fornøyde med den. Vi har alt av utstyr etter de to eldste, så vi unner oss det nå :rolleyes: hvis den ikke lever opp til forventningene kan vi alltids selge den igjen.
 
Jeg er kjempefornøyd med min Bugaboo Fox!
God plass i bagdel, sportsdel kan barne sitte både mot mamma/pappa eller fremover! Løse og låste hjul! Lett og slå ihop, lett og bære å trille! Og en kjempe smart funksjon til og ‘vippe/vri ’ vogna i en stilling på to hjulså den lett kan dras med på sandstand eller ulent terreng om man plent trenge og ha med vogna!(om man er som meg som tar med vogna over alt):hilarious:
Jeg må bytte ut min pga søskenvogn, men hadde ellers aldri byttet! Den er vertfall jeg kjempe fornøyd med:D
Sniker fra Des. Signerer denne! Elsket den til min feb19 gutt, og gleder meg til å bruke den til mer enn sovevogn ☺️
 
Back
Topp