Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke blir altfor varm kommer jeg til å hadet oppi
(som svar
ORIGINAL: nurket i magen
men det skinnet er vel varmeregulerende er det ikke...fikk jeg beskjed på når jeg kjøpte mitt att det regulerer kulde og varme så så lenge hun ikke blir altfor varm kommer jeg til å hadet oppi[&:]
ORIGINAL: Linn1982
Oliver er veldig varmblodig av seg. Ser folk kler på ungen sin masse ull og har veldig mye oppi vogna. Det kan ikke jeg med han! Da koker han! Vi har ikke hatt noe lammeskinn, ull eller vognpose på 1 mnd. Har bare tisselaken og laken og ungen med inneklær rett oppi vogna og så en dyne over.
ORIGINAL: cathli
Skinn kan du bruke året rundt.. Mange som har skinnposer med seg til syden..De blir ikke for varm el for kald.. Helt supert!![;)]
Oliver er veldig varmblodig av seg. Ser folk kler på ungen sin masse ull og har veldig mye oppi vogna. Det kan ikke jeg med han! Da koker han! Vi har ikke hatt noe lammeskinn, ull eller vognpose på 1 mnd. Har bare tisselaken og laken og ungen med inneklær rett oppi vogna og så en dyne over.