Vogna?

Ju9ta

Forumet er livet
Hva har dere i vogna nå som sommer'n er her, og d er varmt ute?? Jeg har frremdeles skinnet liggende jeg...vil d bli for varmt tro??

Selma ligger bare på ett helseteppe,men hun er veldig varm fra før av...
Du får kjenne etter om Ayla Emine blir for varm på skinnet...

ikke blir altfor varm kommer jeg til å hadet oppi

(som svar
ORIGINAL: nurket i magen

men det skinnet er vel varmeregulerende er det ikke...fikk jeg beskjed på når jeg kjøpte mitt att det regulerer kulde og varme så så lenge hun ikke blir altfor varm kommer jeg til å hadet oppi[&:]

det er kun korthåret lammeskinn som er varmeregulerende og en kan ha dem sommer som vinter.
de langhåra er kun varmede......

ORIGINAL: Linn1982

Oliver er veldig varmblodig av seg. Ser folk kler på ungen sin masse ull og har veldig mye oppi vogna. Det kan ikke jeg med han! Da koker han! Vi har ikke hatt noe lammeskinn, ull eller vognpose på 1 mnd. Har bare tisselaken og laken og ungen med inneklær rett oppi vogna og så en dyne over.

Dennis og e veldig varm av seg so oss he berre et helseteppet i bunnen og dyne over... Dennis he berre vanlige innekle i vogna..[:)]

Skinn kan du bruke året rundt.. Mange som har skinnposer med seg til syden..De blir ikke for varm el for kald.. Helt supert!![;)]

Jeg har bare på han inneklær - body,bukse,sokker og tynn lue + dyna. Det sies at lammeskinnet er varmeregulerende - men Marcus blir helt svett når han ligger på det, og skikkelig missfornøyd..Så jeg vet ikke jeg..

ORIGINAL: cathli

Skinn kan du bruke året rundt.. Mange som har skinnposer med seg til syden..De blir ikke for varm el for kald.. Helt supert!![;)]

Tror det er ganske individuelt. Lillegull er så varm at jeg slutta med både pose og skinn for ca tre uker siden. Har blir klam i håret og koker hvis han ligger på skinnet (har både kort- og langhåra skinn..) Så han er nok en varmblodig liten gutt!

har lite tøy på,men teppe og tynn dyne i vogna..ikke sååå varmt her enda..men merker at sommeren er på vei da[:)]

snuppa ligger på et enkelt pledd og har ei tynn sommerdundyne over seg. men er det ekstremt varmt, så holder det med helseteppe over...på kroppen sin har hun body og strømpebukse og ei lita lue. det er jo bare å stikke hånda nedi vogna og under dyne eller pledd og kjenne om det blir for varmt eller ikke.. man må vel prøve seg litt fram. barn er jo så forskjellige....noen babyer er litt frosne av seg og trenger litt ekstra varme mens andre blodsvetter av ei enkel tynndyne

Oliver er veldig varmblodig av seg. Ser folk kler på ungen sin masse ull og har veldig mye oppi vogna. Det kan ikke jeg med han! Da koker han! Vi har ikke hatt noe lammeskinn, ull eller vognpose på 1 mnd. Har bare tisselaken og laken og ungen med inneklær rett oppi vogna og så en dyne over.

Signerer den..sånn er det her også...har bare brukt posen ett par ganger....

Jeg måtte ta ut skinnet av vogna og senga for en stund tilbake jeg, for han var klissvåt på ryggen hver gang jeg tok ham opp, selv om han bare hadde hatt helseteppe over seg. Men han er en heit liten gutt da, er jo sikkert stor forskjell på babyer. Det sies jo at skinnet kan brukes om sommeren også, så man må nok bare prøve seg fram.

Akkurat samme her! Mamma fikk helt sjokk over hvor lite jeg hadde på ham første gangen vi skulle ut og trille (i mars), men Ludvig var faktisk svett da vi kom tilbake... Inne har jeg bare over ham helseteppe når han sover.

Back
Topp