Vogna vår!

PengNien

Betatt av forumet
Er så fornøyd med både pris og vogn nå:-) Kjøpte helt ny på: https://denlillebarnebutikken.no, vi tok en dagstur til Skedsmokorset og fikk ta og føle på den, ble en 3-1 vogn, med bag, sportsvogndel og bilsete som alle kan settes på vogna. Det er et polsk merke, dama som solgte var veldig behjelpelig og viste hvordan delene skulle monteres og klappes sammen. Det ble denne på tilbud til 4200 tilsammen: https://denlillebarnebutikken.no/barnevogn/barnevogn-3-i-1/adbor-marcel-perfor-sport-bla
6309676f68838ad6ee4a13eadf4e7f59

Bildene våre ble ikke like klare i fargen for den er grå og blå, i lyset hjemme ser den brun og blå ut på bildene.. :
be566316267e9e411bbbac72166416b5

fa5d7ce2c273ba1127f8d3bad0aff8c7

Har jobbet i barnehage i noen år nå, så fikk møtt alle kriteriene jeg hadde satt: 4 hjul, bevegelige men låsbare forhjul, luftdekk, god demping, stødig, høy vogn, får plass i bilen regulerbar høyde på håndtaket (veldig høydeforskjell på far og mor), kan snu alle delene slik at barnet kan se mot og fra deg. Osv, osv...
Er dere fornøyde med deres vogner damer? Fikk foressten en konvolutt med 4200kr av svigers, så ble VELDIG billig vogn på oss...:-D

Vi er også strålende fornøyd med vår vogn :) kjøpte en utstillingsmodell fra en barnutstyrsbutikk fra Bodø som heter Tøffeliten :) Det er en emmaljunga Edge duo 2016 modell med lufthjul og to svingbare foran :) 7800 kr inkl. Frakt ;)

ImageUploadedByBV Forum1469086175.719359.jpg

Vi har også vogn fra et polsk merke :D Tako acoustic :) ImageUploadedByBV Forum1469108613.125184.jpg

IMG_1777.JPG Her ble det blå emmaljunga city edge 2016 :) Hadde ei emmaljunga white leatherette, men den hadde blitt gul enkelte plasser under lagring - så den blir nok barnehagevogn når den tid kommer. Var pappaen som fikk velge vogn, og han ville ikke ha svart eller grå som "alle andre" har, så jeg ble en smule forelska selv da blå er yndlingsfargen min :happy: Kjøpte den på Bebito i Trondheim for ca 12.000 med alt tilbehør. Synes ikke det var noen ille pris da vi har tenkt å ha den til de forhåpentligvis fremtidige barna våre :happy:

Vis vedlegget 188087 Her ble det blå emmaljunga city edge 2016 :) Hadde ei emmaljunga white leatherette, men den hadde blitt gul enkelte plasser under lagring - så den blir nok barnehagevogn når den tid kommer. Var pappaen som fikk velge vogn, og han ville ikke ha svart eller grå som "alle andre" har, så jeg ble en smule forelska selv da blå er yndlingsfargen min :happy: Kjøpte den på Bebito i Trondheim for ca 12.000 med alt tilbehør. Synes ikke det var noen ille pris da vi har tenkt å ha den til de forhåpentligvis fremtidige barna våre :happy:

Så fin vognpose! Hvor er den fra? :)

Akkurat denne har vi kjøpt også! Vurderte helsvart, men fikk beskjed i butikken om at denne fargen var mye mer varig og at den ikke så så fort stygg ut når den skulle tas inn/ut av bil som svart...

Ååh, så lurt da! Det hadde jeg ikke tenkt så mye på, men det er jo sant...
Jeg var bare svak for gråfargen, for å si det slik, den matcher sofaen min perfekt:p

Å nydelig elefant pynt.
Hvor har du fått tak i den?
Fra heklekos på Instagram :) men hun har så mange bestillinger at hun ikke tar i mot nye før oktober :(

Her ble det en emmaljunga super viking med city supreme bag i farge lounge green

Vedlegg

• IMG_20160723_210742.jpg
    IMG_20160723_210742.jpg
    501,2 KB · Visninger: 80
Vi endte på Emmaljunga sin nye modell, nxt90! Vi er strålende fornøyde så langt, men den er jo kun triller rundt i huset uten baby, hehe!ImageUploadedByBV Forum1469482302.619035.jpg

Fine vogner :D

Her ble det Stokke trailz med Besafe bilstol av Stokke til, så da ble det 3 i 1 vogn. Kommende mormor og oldemor spanderte, utrolig greit ❤️

Back
Topp