Vogna vår :)

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Siden jeg likevel er hjemme i dag og ikke er helt i form, tenkte jeg at jeg skulle ta opp den gamle simo kombi vogna og se godt over den og vaske den litt.
Snekkeren måtte ha plass til å bygge ut videre i kjelleren, så vogna måtte opp uansett nå.
Siden jeg har tatt vare på noen lufthjul fra en annen gammel(men likevel nyere) simo vogn, så tenkte jeg å modifisere dem så de passet til vogna ;)
Det ble jo kjempefint.
Så nå har jeg lufthjul på den gamle 97-mod simo kombivogna vår :)
Dette synes jeg var kjempekoselig å holde på med i dag :)

Slik er vogna nå med nye lufthjul :)
Simo kombo vogn 1.jpg

Her med trekket på :)
Simo kombo vogn 2.jpg

Her ser dere hvordan de andre hjulene ser ut uten luft.
Simo kombo vogn 3.jpg

Synes nesten vogna så mye nyere ut med en gang jeg bare med andre hjul :p

Ble veldig fin! Gleder meg til jeg har vogn i hus ;)

Så innmari koselig å dulle med da :-) Er så gøy å gjøre forberedelser!

Tusen takk.
Er så glad for at vi har spart så mange tusen på å heller modernisere denne gamle vogna :)
Jeg har også en ekstra bag av nyere modell der innertrekket kan byttes ut. Da får jeg litt variasjon :p

Er så glad vi hadde så mye fra før. Mange penger spart :D

Kjempe fin ble den :) Kom sje på at det var en gammel modell når du fekk på dem nye hjula :)
Gleder meg til å bestille vogn eg :)

Den ble veldig fin!
vi bruker våres enda til guttungen, så blir nok ikke til at jeg får gjort våres vogn klar før rett før. :)
men jeg kan jo vaske bagtrekket og madrassen, også bare ta kalesja Og understellet rett før.... :)

Det ble jo kjempebra med nye hjul! :)

Kjempe fin ble den :) Kom sje på at det var en gammel modell når du fekk på dem nye hjula :)
Gleder meg til å bestille vogn eg :)
Nei den ser ikke gammel ut når vi har fått på nyere hjul, du må komme nermere for å se det ;)
Jeg har nå virkelig kost meg og tatt helt av i kveld.
Måtte jo prøve med dyne + + også når jeg først var i gang :rolleyes:

Simo kombi vogn 4.jpg

Back
Topp