Vogna i hus :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lovlig sent, 5 dager før termin :p

Det er en splitterny Bugaboo Cameleon 3 :D Topp-trekket er et Special Edition-trekk fra Paul Frank jeg kjøpte i 2011. Heldigvis har de laget de nye vognene slik at de gamle trekkene passer :) Jeg bare elsker det trekket, grønnfargen er helt nydelig!

Jeg kjøpte vognen hos kopbarnvagn.se og kjøpte samtidig vinterhjul. Jeg fikk en Stokke Prampack GRATIS med på kjøpet! Kjempedeal! :D

NÅ er alt klart, endelig ;)


DSC_0962.JPG
 
Stilig. Har satt sammen vogna jeg og. Kjøpte buffaloen vi da. Svart base med sandfarget topp. Gleder meg til å trille.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Stilig. Har satt sammen vogna jeg og. Kjøpte buffaloen vi da. Svart base med sandfarget topp. Gleder meg til å trille.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vurderte Buffalo selv :) Men den er litt større, tyngre og dyrere så jeg gikk for Cameleon denne gangen også :) Når man får på vinterhjulene funker den fint, men skulle ønske de også var svingbare, slik som på Buffalo... Men det blir mest asfalt og kjøpesentertrilling på oss :p
 
Kjempe fin :)
Jeg har buffalo, spent på å prøve den.
Blir nok med meg dom du sier, mest asfalt og kjøpesenter trilling :p
 
Deilig å ha alt klart :) Gratulerer med ny vogn :)
 
Enda ik vogn i hus jeg ,16 dager til termin:/ ringt på 3 vogner som har liggi på finn å alle solgt:( kjipt
 
Kjempefin vogn :) Har en gammel og godt brukt bugaboo cameleon (2 tror jeg) som jeg bruker som vogn nr 2, men mest på sommeren. Den er jo helt herlig å trille :)
 
Bedre seint enn aldri;) Gratulerer med flott vogn:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp