Vogna di

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Korleis organiserer du vogna til lillegullet?
Brukar du tisselaken?
Om du brukar vognpose, brukar du andre ting (dyne, pute osv)? Har du noko over vognposen?

Eg har Voksi urban og der er det jo ull i botn og tenker at lammeskinn i botn blir da unødvendig. Men veit ikkje kva anna eg trenger oppi vogna...

Jeg vet ikke helt jeg, men det holder vel igrunn med posen, eller? Og kanskje et pledd over (for syns del?) :P *førstegangsfødende og clueless*

• Liker
Reactions: EJ
Har et streachlaken utenpå madrassen, så lammeskinnspose, så et ullpledd. Lager en "lun kant" med teppe oppå inne ved kallesjen som beskytter mot vind inn.

Ikke noe vits i å ha tisselaken når ingenting kommer til å trekke igjennom lammeskinnsposen. Men når det blir varmere og jeg bare kommer til å bruke dyne så legger jeg et tisselaken under lakenet

Last edited:
  • Liker
Reactions: EJ
Har et streachlaken utenpå madrassen, så lammeskinnspose, så et ullpledd. Lager en "lun kant" med teppe oppå inne ved kallesjen som beskytter mot vind inn.

Ikke noe vits i å ha tisselaken når ingenting kommer til å trekke igjennom lammeskinnsposen. Men når det blir varmere og jeg bare kommer til å bruke dyne så legger jeg et tisselaken under lakenet

Slik gjør jeg der også ;)

Laken utpå madrassen og deretter lammeskinn og så dunpose. Er det skikkelig kaldt så tenker jeg et ullpledd oppå dunposen og så vogntrekket over :)

Jeg har kjøpt et tisselaken til å ha på¨madrassen, grunnet sommeren som er i vente.. Også har jeg på streachlaken.. Også legger jeg posen oppi.. Tenkte kanskje legge skinnet inne i posen, fordi jeg syntes det virker så deilig å ligge på.. Utenpå har jeg bare et pynteteppe/heklet for syns skyld.. Også har jeg ordnet en vognrekke, så baby har noe farger å se på:)

Back
Topp