vogna ble ødelagt

Wiilma

Elsker forumet
Jeg skulle ta ut vogna fra bilen, å da jeg skulle satt den opp, da knakk den av baggen fra feste til vogna.

Skal ringe barnas hus i morgen, håper jeg får den på reklamasjon. Vogna er 3 år gammel nå.

hmm, jeg ser det står noen har kommentert men ingen kommentar når jeg kommer inn :S

Er det en av de feiliene dere har prata om??

Hehe, nå kom det noe ja :P når jeg skrev.

Har brio happy duo.

D er d ene problemet her inne, må ofte skrive selv for å se svara!

Litt usikker på hvor lang tid d er på vogner, men håper d ordner seg. Lykke tilemoticon

jonne skrev:
Hmmm ødela vogna mi jeg også på den måten. Har simo. Den er 3 år gammel. Hmm kanskje jeg og skal høre

Så kjedelig da. var det på hardbaggen eller sportsdelen?

Så kjedelig! Håper de kan ordne ny del via reklamasjon da!:)

Har også brio vogn(brio happy), ikke skjedd noe her enda..men skal være obs på hvordan vi tar ut vogna av bilen da.. ble vogna løfta ut i selve bagdelen mens understellet var på?

Min vogn vet jeg det er 2års garanti på, men den kjøpte jeg av en storselger på finn.no da :-P
men de må jo kunne hjelpe deg :-)  lykke til

Uff, så utrulig kjedelig! Eg hadde grene mine bitre tårer hadde det vært meg altså.. Uff og uff...

Har du snakka med barnas hus? Og kossen gikk det??

I dag fikk jeg prata med dem, var 2 års reklamasjon, men de skulle selvfølgelig hjelpe å reparere den :) håper bare det skjer fort,  er så utrolig trist den ble ødelagt. Emma er alt for liten til sportsdelen, hun ligger ikke noe bra i den. så nå får jeg ikke gått på trilletur før den blir reparert

Wiilma skrev:
I dag fikk jeg prata med dem, var 2 års reklamasjon, men de skulle selvfølgelig hjelpe å reparere den :) håper bare det skjer fort,  er så utrolig trist den ble ødelagt. Emma er alt for liten til sportsdelen, hun ligger ikke noe bra i den. så nå får jeg ikke gått på trilletur før den blir reparert

Sniker litt, men det er feil. Varer som er ment til å vare lenge har 5 års garanti. Du skal få det fiksa :)

Så bra du får hjelp i alle fall! Og at det kan fikses!!!

Kanskje du får låne vogn av noken som ikkje brukar sin for tida? Går jo an å legge ut på fb og spørre i alle fall..

Back
Topp