Vogn

kattiz_86

Glad i forumet
Har vært å sett litt på vogn allerede vi :)
Har bestemt oss for Emmaljunga, men vet ikke om vi skal ha Mondial eller Edge...

Samme pris men designet på mondial er finere pluss at man kan få den i skinn. (noe som passer utmerket siden jeg vil ha lys vogn) Men den har ikke solskjerm.
Edge får man kun i stoff og den er ikke like fin, men har samme utstyr som mondial i tilegg til solskjerm...

Så vanskelig... Noen råd??? [:D]

Jeg har katalogen og har vært i butikken... Saken er at man kan få det understellet man vil, det passer på begge :)
Sportsdelen er 2 kg tyngre enn de andre så den er uaktuell. Orker ikke vogn på 18 kg [:'(]

har også hørt at sportsdelen er tyngre... får ta det som ekstra trening[:D] vet du hva vognene koster ca? Vi skal kjøpe alt i sverige når vi besøker de kommende besteforeldrene. Noen kr å spare..

Den vi vil ha koster nå 7795,- pluss stelleveske da :) Det var på BabyComfort...
Da er det med regntrekk og myggnett, sportsdel, sånn pose sak osv.. Ja, alt du trenger :)

mye penger, men syns ikke det var så ille[:D].. klør i fingrene etter å handle.. hihi...

Jeg elsker mine emmaljunga vogner!!:) jeg har ikke de du nesner da:) men emmaljunga er noen gode vogner. har aldri hørt at noen ikke er fornøyd:)

Jeg ville gått for den du likte utseende best på. Vil ikke tro den solskjermen har så mye å si. Du kan jo bare snu vogna eller bytte kjøreretning ved behov.

ORIGINAL: Pocha

Jeg ville gått for den du likte utseende best på. Vil ikke tro den solskjermen har så mye å si. Du kan jo bare snu vogna eller bytte kjøreretning ved behov.

enig [;)]

Back
Topp