• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vogn?

ninni 1

Forelsket i forumet
Hei hei! Lurer bare på hvilken vogn dere bruker til de små, og om dere er fornøyd. [;)] Jeg var litt misfornøyd med vår Teutonia Spirit S3 da jeg følte den var litt liten. Snuppa lå liksom helt oppi skjermen med hodet (hun er 1 år), og så var den litt vinglete i ulendt terreng. Så i dag tenkte jeg jeg skulle legge den ut for salg på Finn for å se hva jeg kunne få for den, og jammen ble den ikke solgt med en gang. Så nå står vi uten vogn...[:D] Har heldigvis en gammel hun kan sove i inntill videre.
Vi venter en liten til i oktober, så jeg ser for meg en ny kombi- eller duovogn. Noen som har en å anbefale?

Jeg har en OTH vogn å den kommer jeg aldri å kvitte meg med... er så fornøyd me den...

jeg kjøpte min teutonia igjennom finn på lørdag. da fikk jeg tak i en som akkurat var lagt ut for salg, så da fikk jeg den[:)] prøvde meg på 5-6 dagen før, og alle var solgt. de fleste hadde hatt 10-15henvendelser og solgt de samme dag. så tydeligvis en veeeldig populær vogn.
fikk min vogn i dag og synes den så super ut. så håper jeg blir mer fornøyd en du gjorde[:)]
til tvillingene mine hadde jeg tfk twinner twist og var veldig fornøyd!

Takk for svar! Jeg får sjekke litt opp på nettet tror jeg... [;)]

Back
Topp